Guest Gika

Gitte Og Karsten, 11/8-2007

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøn beretning :heart:

Har slugt det hele råt :kiss:

søde Louise, tak for du fulgte med, har virkeligt nydt dine søde kommentarer hele vejen igennem via msn...

:bearhug: og :bearhug: skal du have...

Det var da så lidt :kiss: Det var super hyggeligt :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en dejlig dag I har haft!! I stråler bare begge to så meget!

tak til dig Majken, vi havde simpelthen også jordens dejligste dag... det er helt sikkert, ville gerne at den havde varet lidt længere, men vil ikke gøre det om, vi har haft det så skønt hele vejen igennem...

:heart: til dig

0

Del dette indlæg

Og tak til dig, Gitte, fordi vi måtte følge jer dag ud og dag ind! :kiss:

Sikke en dejlig beretning, du har fået lavet... Har virkelig nydt alle de skønne billeder af jer... Hvor var I bare smukke og lykkelige at se på! :bearhug:

:heart:

Rikke din dejlige pige, du er sgu skøn, som du nok fornemmer kunne det ikke være gået bedre, vi havde det bare så dejligt hele dagen igennem... indimellem gennem vores planlægning, ville vi have ønsket vi havde valgt samme løsning som jer, men nu dagen er overstået, ville jeg altså alligevel ikke bytte ;)

:kiss: :og :bearhug: til dig for at have været en fast bestandel af min tid herinde...

0

Del dette indlæg

skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøn beretning :heart:

Har slugt det hele råt :kiss:

søde Louise, tak for du fulgte med, har virkeligt nydt dine søde kommentarer hele vejen igennem via msn...

:bearhug: og :bearhug: skal du have...

Det var da så lidt :kiss: Det var super hyggeligt :hug:

det var det ihvertfald, altså super hyggeligt, fik du overhovedet lavet noget fornuftigt arbejde?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nææh en dejlig beretning og med en masse billeder :unsure:

Hvor er det bare dejligt at læse om jeres dag, du ser rigtig smuk ud og ikke mindst lykkelig ;)

:)

Tak Gitte, ja vi havde en dejlig dag det er helt sikkert, der var mange indtryk der skulle fordøjes, men jeg tror vi er ved at finde tilbage nu...

:pokey: til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette var en kjempe fin beretning! Jeg har lest grundig fra a til å. Dere er så lykkelige og flotte på bildene. Virker som om dere har hatt en kjempe flott dag!

Gratulerer så mye som herr og fru!

:thumbsupsmileyanim:

tak skal du have, det er altid dejligt når der er nogen der gider læse med og skriver en lille hilsen... :thumbsupsmileyanim:

:blush::thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Gika
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer