Louise.

Farver

23 indlæg i dette emne

Vi har snakket en del om farver og synes begge om disse farver. Men vi er dog også enige om at de virker lidt kedelige når man har kigget på dem i et stykke tid.

Har i en god idé til en evt. 3. farve eller til et andet alternativ ?

Jeg har selv overvejet gul som 3. farve, men bliver det stadig ikke lidt for kedeligt ?

Knus

Louise

post-7-1078601019.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det de gennemgående farver på invitationer, borde, blomster osv., eller er det brudebuketten og jeres tøj? Hvilken farve skal dominere, fx hvilken farve har I tænkt på til dugene?

Den hvide skal dominere, der skal kun være lidt af de andre farver, og mindst lyserød, så det ikke bliver FOR feminint.

Farverne er til ALT, på tøjet kommer det dog kun på i form af pynt eller kun i blomsterne (f.eks. hvis min kæreste vælger et sort sæt tøj, så er det nok kun hans brystbuket der får farverne).

Har i slet ingen idéer til den 3. farve ?

Knus

Louise

Ps. jeg må til Sverige en dag efter den regnbueis, elsker nemlig pistacie :specool:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kunne være flot hvis I tog enten den lyserøde eller den turkise og skruede op for farverne, så de bliver stærkere og klarere i farverne. Det behøves ikke være vildt meget. F.eks 3 næsten pinke blomster i buketten. "Tilfældigt" arrangerede lys og servietter på bordet i den kraftigere farve - så bliver det ikke så pussenusset.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg gjort den grønne en del skrappere og tilføjet den gule. Hvad synes i om det ? (Kom endelig med jeres ærlige mening)

Er det stadig for pussenuttet ?

Vi vil gerne holde et hyggeligt, ikke for fint og lettere romantisk bryllup.

Hygge, glæde og have det sjovt skal passe til det.

Jeg synes selv at den gule og den grønne repræsenterer hyggen og det lidt landlige (håber vi finder et feststed der passer til ;) ) og den lyserøde står for det romantiske og gør at de andre farver passer til et bryllup.

Håber ikke i synes jeg er alt for skør og farveanalyserende :)

Knus

Louise - farvegal :mellow:

post-7-1078690431.jpg

Redigeret af Louise.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er slet ikke enig. ;)

Altså ikke for at være en :dragon:

Men jeg synes at man skal holde sig til 2/3 farver. og én skal være dominerende (sammen med den hvide)

Jeg har valgt en råhvid, lys rosa og PINK.

Du kunne derimod vælge hvid, lys rosa og en stærk men mat tyrkis/plantegrøn.

Bar ideer. Jeg synes ikke at alle farverne skal være stærke eller at der skal være fire.

Se billederne nedenunder

Knuzzer Wickie :heppe:

post-7-1078842067.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih altså hvor er i bare dejlige med alle de svar.

Forslaget med den lilla er rigtig godt, jeg er bare ikke så vild med lilla :lol:

Jeg er blevet lidt hooked på den grønne og gule farve sammen, men wickie jeg kan godt følge dig i, at det kan blive for mange farver.

Er ved at blive overbevist om at den grønne farve skal skrues godt op.

Jeg tror at den grønne farve skal være den dominerende farve (udover hvid selvfølgelig), og så skal der lidt lys rosa og måske lidt gult ind hist og pist.

Måske kommer der for meget rosa for jeg forelsker mig i alt med denne farve, på trods af at jeg ikke vil have den som den dominerende farve. Er jeg forvirrende at høre på :)

Sig endelig til hvis i kommer på flere gode idéer.

Knus :hjerte:

Louise

0

Del dette indlæg

Du er slet ikke forvirrende at høre på.

Mht, rosa, pink, lyserød osv, så er det varme romantiske farver som jeg er HELT TOSSET MED.

Jeg bruger en creme hvid og Rosen, og alle andre "lyserøde" farver.

Det er i sig selv et tema. På engelsk hedder de "chabby sheak".

Romance, det er temaet, ik? :song:

Men jeg synes din ide med at fremhøve den grønne er en rigtig god ide. Desuden er blomster og planter jo også grønne, ik!

KNuzzer Wickie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer