mia kronhoej

Hjaelp til valg af brystindlaeg.

5 indlæg i dette emne

Da min kjole kraever at brysterne sidder hoejt.. Se billede.. Vil en almindelig bh ikke vaere nok for mig for vil ikke give mig loeft nok.. Nogle der har staet i samme situation og har et super raad...

Jeg ved at der maa findes en loesning derude er bare et spoergsmaal om at finde den smiler

post-26750-1187906216.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at forsøge med et par silikone indlæg i bhèn, det har jeg i hvertfald overvejet at benytte, hvis jeg synes at det kommer til at mangle på fylde. Vedhæfter lige et lille link,

så du kan se et eksempel sådan nogle. Fandt det lige på nette.

http://shop.oestrogen.dk/Product_info.asp?...p;productID=948

0

Del dette indlæg

Havde samme "problem" som dig! Jeg har købt et sæt silicone-indlæg i HOuse of Brides der hedder..... Babs & Nutte!!!! Det gør de altså - det står på æsken!

Så var jeg i sidste uge i City2 og købe en superromantisk bh - stropløs - som selv har push-up effekt, så med indlæggene får jeg dobbelt op. Bogstavelig talt. Det blir rigtig flot.

Og så tænker jeg at bagefter så kan jeg sætte stropperne på igen og så får jeg edder...... en barm der siger spar 2!!!!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min kjole kraever at brysterne sidder hoejt.. Se billede.. Vil en almindelig bh ikke vaere nok for mig for vil ikke give mig loeft nok.. Nogle der har staet i samme situation og har et super raad...

Jeg ved at der maa findes en loesning derude er bare et spoergsmaal om at finde den smiler

Hej søde

Synes faktisk ikke indlæg (ud fra foto) er nødvendigt - du ser bare så smuk ud i din kjole uden "ekstra babser" -HAHA-

Bare min lille mening.

Knus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer