B&H07

Boudoir billeder til manden i morgengave

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så lige den sidstenu har i jo fået mange men jeg manglede selv inspiration da jeg overvejde hvad jeg skulle så her er lidt til jer som går og tænker i de baner. det er forresten fotopartner som har taget billederne og der er mange flere men jeg kan jo ikke blive ved med at spamme siden

post-27043-1188036867.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Hvor er det flotte billeder ...

Jeg er nødt til at spørge .. det undetøj .. hvor er det fra ??

Jeg har selv tumlet med idéen om sådanne billeder men mente ikke rigtig det var noget ... men ved entilfældighed forleden fandt jeg ud af at det var det da ihvertfald .. så jeg er ved at samle idéer ..

Tusind tak fordi du delte med os .. og wauv hvor er du flot ... modeltynd eller ej så er de virkeligt gode ... -HAHA-

:)

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Whauuuu jeg er helt vild med dine billeder. Naturlige, stilfuldt og utrolig smukke. Jeg er især vild med dem hvor du ligger ned - hvor ser du bare sød ud der :thumbsupsmileyanim:

Hvor åndsvagt, men jeg bliver helt rørt af at se på dem - nok fordi jeg glæder mig til selv at få taget mine billeder til min mand :loveboard:

Dem bliver han i hvert fald glade for....

/Britta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOOOOOOOOWW..

Hvor er e flotte..

Jeg er helt vild med det billede hvor du står op og har sløret ned foran ansigtet.

De er rigtig smukke uden at være for meget :)

Har du også købt din kjole i smukbrud ???

Jeg har nemlig købt min der....men der er jo godt nok lige et stykke tid til jeg skal

giftes :toot:

Knus marinus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer