Guest s-m-r

Bryllupsrejse??

8 indlæg i dette emne

Vi skal på bryllupsrejse til Schweiz - vi tager afsted søndag aften fra Kolding med nattoget, hvor vi har bestilt en luksus kupe, men bad, morgenmad og velkomstdrinks... Det lyder vildt hyggeligt. Vi skal være væk i 8 dage, og vi skal ikke have vores to børn med - de skal passes af mine forældre (vores børn er 1½ og 3 år, så derfor er det max 8 dage). Vi skal på i to forskellige byer hvor vi har booket nogle lækre hotelværelser, et af dem er et wellnes sted, hvor vi skal forkæles... :-) Jeg er helt sikker på at jeg kommer til at savne bores to skønne unger, men er også sikker på at jeg vil nyde tiden alene med deres far... :)

Vi bor i København, men skal giftes i Grindsted - da det er der min kæreste kommer fra...

JEg glæder mig så meget til at være alene med min MAND!!!! De sidste 4 år af vores forhold har det handlet om graviditeter, en stor hjerteoperation og istandsættelse af vores lejlighed - så nu trænger vi til at være sammen og nyde hinanden... -HAHA-

For tiden render vi begge rundt og er helt nyforelsket igen - det er bare så fedt - ingen stress og vi nyder tiden 100%...

Bryllupshilsner fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Sjovt at I skal paa bryllupsrejse til Schweiz - vi bor nemlig i Schweiz.

Hvor skal I helt praecist hen?

Vi skal foerst giftes 9. august naeste aar, saa vi har ikke helt styr paa bryllupsrejsen endnu...evt. en tur til Island, et krydstogt eller noget helt andet.

Vi tog nattoget med deluxe kupé i juli i aar og det var bare saa laekkert - det kan I godt glaede jer til!

0

Del dette indlæg

Hej

Sjovt at I skal paa bryllupsrejse til Schweiz - vi bor nemlig i Schweiz.

Hvor skal I helt praecist hen?

Vi skal foerst giftes 9. august naeste aar, saa vi har ikke helt styr paa bryllupsrejsen endnu...evt. en tur til Island, et krydstogt eller noget helt andet.

Vi tog nattoget med deluxe kupé i juli i aar og det var bare saa laekkert - det kan I godt glaede jer til!

Vi skal til Lucerne og zermatt - har du nogle godt tips...?? :-)

Glæder mig nu endnu mere til at skulle på togrejse!!!! :-)

0

Del dette indlæg

Det er helt sikkert dejligt i Luzern og Zermatt - det er faktisk lidt pinligt, men jeg har ikke selv vaeret i Zermatt endnu. Det er saa mange smukke steder i Schweiz, saa det tager lidt tid, til man har set det hele.

Jeg bor lige nu i Wädenswil 20 km fra Zürich - og ca. 50 - 60 km fra Luzern. Luzern er en rigtig flot by.

Til en anden gang kan jeg ogsaa anbefale Kanton Graubünden og Wellness landsbyen Andeer. Vi flytter faktisk til Andeer 1. Oktober. Du kan laese om omraadet og Heilbadet i Andeer paa:

http://www.viamalaferien.ch/deutsch/sommer/frame_sommer.html

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal først giftes den 28 aug næste år....

Men vi skal til grækenland på bryllupsrejse....

Min kærste har engang arbejdet dernede, og været dernede mange gange, så kan kender mange smukke og romantiske steder der....

Vi skal afsted uden børn....

0

Del dette indlæg

Hej Piger..

Vi skal giftes på lørdag, vi rejser søndag aften, vi skal til Alicante i Spanien.. Vi elsker og rejse og har været alverdens steder, så vi synes det sku være et sted hvor vi bare kunne hygge os og nyde hinanden, uden vi sku tænke alt for meget på alle de ting vi burde se... Så det bliver bare ren hygge, det bliver skønt, synes godt nok også man trænger til det...

Julie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer