Metblaa

Catering/kok omkring Vejle

7 indlæg i dette emne

Hej BK-piger

Vi skal holde bryllup til næste sommer og har lejet det lokale og hyggelige forsamlingshus, hvor vi har mulighed for at stå for det hele selv. Jeg havde dog håbet at min svigerinde som arbejder indenfor kogekunstens verden kendte en som ville lave maden. Men de er alt for beskedne, så de mener ikke de kan til sådan en vigtig og stor fest.

Derfor tænkte jeg at der måske er nogle herinde som har gode erfaringer med et firma/Sted som laver maden, eller en kok/kogekone som de vil anbefale. I den anledning vil jeg lige nævne at vi overvejer at selve hovedretten skal bestå af buffet, samt at vi ønsker en fest som er nede på jorden i afslappet atmosfære med familier og venner.

Glæder mig til at høre fra jer -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Da vi blev gift den 4. august i år fik vi mad fra Café Willy, den ligger ude ved biblioteket. Jeg var MEGEt positiv overrasket. Det var bare super lækker mad. Vi fik den bufet til 185 kr. Man kan så vælge at sætte den sammen som man vil.

Alle var vilde med maden og der var RIGELIGT af den, så vi spiste af den flere dage efter.

Dem der serverede for os (som ikke var uddannet) sagde at det var rigtig nemt at have med at gøre.

Dem kan jeg i hvert fald klart anbefale.

Du kan se lidt om det på www.cafewilly.dk

Håber i får et dejligt bryllup

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer