lilies

Feststed på Østfyn

5 indlæg i dette emne

Hejsa...

Vi drømmer om et byllup til næste år, og snakker derfor frem og tilbage om løsninger.

Nogen der kender feststeder på østfyn, vi kender selvfølgelig selv en del, men måske der var nogen der kendte noget vi ikke lige vidste.

Så skyd løs (dog inden for rimelige økonomiske grænser)

Lilies

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lilies

Nu kommer jeg ikke fra de østfynske kanter, og kan derfor ikke hjælpe med et feststed, men jeg vil derimod gerne anbefale dig et bryllupsnat-overnatningssted.

Min mand og jeg skulle sidste år vies på rådhuset, det var ikke lige min drøm af et bryllup (den store fest får jeg så i 2008) Men vi besluttede så at gøre det specielt alligevel. Derfor ledte jeg efter et slot/herregård, hvor vi kunne overnatte. Valget faldt på Juelsberg slot, som er en herregård i Nyborg, vielsen blev så på Nyborg rådhus. Juelsberg slot var helt fantastisk, romantisk værelse med himmelseng, skønne omgivelser og dejlig brunch dagen derpå. Jeg ved desuden at de har en pavillion i haven, som man kan leje, det er ikke så stort, man kan vist være ml 20-30 mennesker i det, men perfekt til et lille bryllup.

En overnatning her inkl brunch er 800kr, det er bestemt billigt, synes jeg. Hvis ikke vi boede så langt væk, som vi gør ville vi bestemt tilbringe vores næste bryllupsnat der.

Deres hjemmeside er www.juelsbergslot.dk

Lige et par billeder:

post-27274-1188292227.jpgpost-27274-1188292227.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers er der Hotel nyborg strand, Hesselet, Holckenhavn slot, Ørbæk kro, Lykkesholm slot, skovpavillionen i Kerteminde, Tornøes Hotel i Kerteminde, Rudolf Mathis også i Kerteminde.

Holckenhavn er dyrt, Skovpavillionen er mega populært.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer