boje

Vores invitationer hvad synes i?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Boje

Går udfra at når du spørger om hvad vi synes så er det fordi du gerne vil ha et ærligt svar... Så nu håber jeg ikke du tager det dårligt op eller bliver såret for er ikke min mening og hvis det er så siger du bare til så sletter jeg mit indlæg igen...

Som sådan synes jeg faktisk det er en fin invitation med en masse flotte detaljer, men når det er sagt, så synes jeg måske der sker lidt for meget på den, hvis det giver mening...

Der er mange forskellige former, mange forskellige farver og der mangler lidt en sammenhæng mellem det hele... F.eks tror jeg det ville blive rigtig flot hvis du evt droppede hjerterne i hjørnet, rykkede teksten op og lavede den lidt større og så måske centrerede firkanterne medhjertet og posen...

Håber der giver mening og at du ikek har msforstået min indlæg *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Boje

Går udfra at når du spørger om hvad vi synes så er det fordi du gerne vil ha et ærligt svar... Så nu håber jeg ikke du tager det dårligt op eller bliver såret for er ikke min mening og hvis det er så siger du bare til så sletter jeg mit indlæg igen...

Som sådan synes jeg faktisk det er en fin invitation med en masse flotte detaljer, men når det er sagt, så synes jeg måske der sker lidt for meget på den, hvis det giver mening...

Der er mange forskellige former, mange forskellige farver og der mangler lidt en sammenhæng mellem det hele... F.eks tror jeg det ville blive rigtig flot hvis du evt droppede hjerterne i hjørnet, rykkede teksten op og lavede den lidt større og så måske centrerede firkanterne medhjertet og posen...

Håber der giver mening og at du ikek har msforstået min indlæg *SS*

Knuz Trine

Jeg er enig med Kalland .. der "sker" lidt for meget på den ... men hvis I kan lide den som det er så er det jo til syvende og sidst jer det kommer an på ... bare et indspark herfra

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer