minimums

Panik, panik, panik.....reddet....

9 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået besked om at den frisør der skulle ordne mit hår til mit bryllup d. 22/9-2007 har syg...........er der nogen der kender nogen omkring Kolding der kan hjælpe mig. Hun skulle både ordne hår på min søster, mor og mig....paniiiiiiiiik....... :thumbsupsmileyanim::)

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået besked om at den frisør der skulle ordne mit hår til mit bryllup d. 22/9-2007 har syg...........er der nogen der kender nogen omkring Kolding der kan hjælpe mig. Hun skulle både ordne hår på min søster, mor og mig....paniiiiiiiiik....... :thumbsupsmileyanim::)

Tror du nu ikke at hun kan nå at blive rask inden??? Der er jo alligevel en mnd til *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået besked om at den frisør der skulle ordne mit hår til mit bryllup d. 22/9-2007 har syg...........er der nogen der kender nogen omkring Kolding der kan hjælpe mig. Hun skulle både ordne hår på min søster, mor og mig....paniiiiiiiiik....... :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Tror du nu ikke at hun kan nå at blive rask inden??? Der er jo alligevel en mnd til *SS*

Knuz Trine

Hun skrevet til mig at hun er sygemeldt til efter brylluppet og ikke kan hjælpe sætte hår på dagen......piv....nu er min søster i gang med måske at få fikset noget....kryds jeres alt hvad I kan for mig.... :)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået besked om at den frisør der skulle ordne mit hår til mit bryllup d. 22/9-2007 har syg...........er der nogen der kender nogen omkring Kolding der kan hjælpe mig. Hun skulle både ordne hår på min søster, mor og mig....paniiiiiiiiik....... :thumbsupsmileyanim::bearhug:

Knuz Trine

Hun skrevet til mig at hun er sygemeldt til efter brylluppet og ikke kan hjælpe sætte hår på dagen......piv....nu er min søster i gang med måske at få fikset noget....kryds jeres alt hvad I kan for mig.... :)

Ja den er så knap så god..: Kender desværre ikk nogen "over there"... Men elelrs er alternativet vel at få en mobilfrisør ud????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået besked om at den frisør der skulle ordne mit hår til mit bryllup d. 22/9-2007 har syg...........er der nogen der kender nogen omkring Kolding der kan hjælpe mig. Hun skulle både ordne hår på min søster, mor og mig....paniiiiiiiiik....... :):bearhug:

AV AV det var ikke godt. Hende som skulle have sat dit hår til brylluppet,

har hun ikke nogle forslag til hvem du kan prøve at ringe til.

I sådan en situation må man jo hjælpe hinanden, altså frisør og frisør imellem.

Hilsen Lisbet

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg simpelthen fået en frisør til komme hjem til mig på bryllupsdagen. Hun ordner mig, min søster og min mors hår + makeup på min søster og mig....og det hele får vi for 1600,00 kroner. Hun kører endda 50 km hver vej......det er da en meget go' deal, er det ik'?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer