Guest brix79

Anita & Jespers Velsignelse 2009.

14 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg er ikke lige den bedste til alt det her comp. ræs, men jeg forsøger mig frem

Vi skal holde en kirkelig velsignelse i år 2008.

Jeg ved at jeg er lidt tidelig på den. Men det er bedre at være i forkøbet og lure mig lidt omkring, og få inspiration

fra jer tøser.

Vi blev viet på Rådhuset i år 2006, mest af praktiske årsager da vi har 2 børn.

Meeen selvfølgelig også af kærlighed :thumbsupsmileyanim:

Så nu må vi se om jeg kan finde ud af alt det med de der tråde og så vidre.

Ellers må i meget gerne hjælpe til

Kuzzzz Brix79 :cheerleader3:

Redigeret af brix79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vil jeg da lige ønske tillykke med den forestående velsignelse :thumbsupsmileyanim:

Du kommer hurtigt efter det herinde (og så er man ikke til at flå herfra igen :cheerleader3: )

Dejligt at se endnu én igang med planlægning .. glæder mig til at følge med .. der er jo ikke noget i vejen for at være i god tid .. med al den inspiration man kan hente herinde skal der også være tid til at ombestemme sig :cheerleader3:

:cheerleader3:

Lene

0

Del dette indlæg

Et stort velkommen til skal du da ha`... altid dejligt med endnu en kommende brud. Og er helt sikker på, at du kan finde en masse inspiration herinde. Du er i hvart fald meget velkommen til at kigge i min tråd og se om der er noget der du kan bruge :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Jeg må vidst hellere lave en lille dagbog.

Vi mødte hinanden for 4 år siden, den 30 maj. Vi mødtes ved et tilfælde til en festival. Det var kærlihed ved først blik. Dagen efter besøgte han mig og han blev hos mig siden. Altså vi boded sammen fra dag 1.

Kun 2½ måned senere blev jeg Gravid ved en upser. Han havde jo 2 valgmuligheder: Løbe skrigende bort eller falde om halsen på mig.

(og heldigvis valgte han det sidste) :cheerleader3:

Nå men tiden gik og lige nøjagtig 1 år senere altså den 30. Maj blev vores lille datter født. :thumbsupsmileyanim: Hun blev født på vores 1 års dag, pinse søndag og på

min farmors 80 års fødselsdag. Så man må sige hun blev godt modtaget.

Allerede året efter, faktisk i August blev jeg gravid igen. Og den lille fyr som det blev, ja han blev også født i Maj.

Denne gang var det den 9. Maj og på min mands fasters fødselsdag, (de må åbentbart ikke have deres egen dag) :cheerleader3:

Nå men så tænkte vi at det måske var på tide at blive gift. Men med 2 så små børn havde vi desværre ikke råd til den vilde fest. Så vi besluttede

at holde et lille rådhus bryllup med den nærmeste familie, og aftalte at festen skulle holdes når vi fik lidt flere penge mellem hænderne.

Så sådan var min lille fortælling.

Håber i vil øflge mig og jeg kan følge jer. :cheerleader3:

Knuzzz Brix79

0

Del dette indlæg

Hey Bette Søs

Så fandt du ud af det - kan se det går strygende nu :cheerleader3:

Vil da også lige byde dig et officielt: Velkommen til Bryllupsklar :thumbsupsmileyanim:

Ja jeg har jo sagt læææænge at dette bare er det ultimative sted at forberede sig og ikke mindst få "lov" at tale løs om bryllup uden nogen mener man går for højt op i det ;)

Ki (-og Martin) har skabt et fantastisk sted at være og alle herinde er meget søde og hjælpsomme - så her skal du nok falde hurtig til!

Glæder mig til endnu engang, at "gå bryllups amok" - denne gang sammen med dig :cheerleader3:

Kram fra Søsser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha da... Endnu en Brix-Zilla..: Det kunne godt blive farligt..

Nu kender jeg jo din søs og var jo med nede og se hende på hendes store dag, så hvis du bare bliver en brøkdel så smuk (bliver du uden tvivl) på jeres store da, så bliver du en sand gudinde...

Du får lige et varmt velkommen her fra mig....

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Egentlig ville jeg gerne have lavet nogen helt specielle indbydelser jeg fandt her inde, men fandt desværre

ud af at det ville komme til at koste over 4-5000 kr. at lave dem, sååå jeg skal se om jeg kan hitte på nogen andre

at lave, men det er lidt svært at hitte på ideer, så det næste stykke tid ser jeg lige med fra sidelinien

Knux brix79

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer