Icebitch75

Western brudekjole

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvad skal du dog bruge den til???

Kunne det tænkes at hun skulle giftes og det måske er hendes store drøm af en kjole, vi behøver vel ikke allesammen komme i de samme traditionelle kjoler! Tænk dog før du taler!

Mht. kjolen, så tror jeg faktisk jeg har set noget ligende på ebay.. god jagt

Hilsen Hanne

0

Del dette indlæg

Det synes jeg faktisk også, er en lidt flabet bemærkning... Og du burde af alle mennesker have en smule forståelse for, at folk vælger en kjole, som skiller sig ud fra flertallet... Hvis jeg ikke husker helt forkert, var du grædefærdig efter en voldsom kritik af din kjole på et andet forum... Jeg ville ikke vælge en westernkjole, men jeg ville absolut heller ikke vælge din kjole - men hvis det er det, der er det rigtige for jer, så er det jo perfekt! Sådan er vi så forskellige. Og lige præcis det troede jeg at du Signe var fortaler for - det er i hvert fald mit indtryk efter at have fulgt din kjoleproduktion...

Og Icebitch - Jeg ved desværre ikke, hvor man kan få en western brudekjole, men Ebay er et godt bud. Og jeg håber, du finder en kjole præcis som du gerne vil have den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det bliver svært at finde en wester brudekjole her i DK

Men jeg fandt denne side? og jeg synes da der var et par vældig fine kjoler imellem og ellers er der jo også den mulighed at du finder et billede du kan lide og får den syet hos en skrædder.

Held og lykke med jagten på DIN drømmekjole

0

Del dette indlæg

Det synes jeg faktisk også, er en lidt flabet bemærkning... Og du burde af alle mennesker have en smule forståelse for, at folk vælger en kjole, som skiller sig ud fra flertallet... Hvis jeg ikke husker helt forkert, var du grædefærdig efter en voldsom kritik af din kjole på et andet forum... Jeg ville ikke vælge en westernkjole, men jeg ville absolut heller ikke vælge din kjole - men hvis det er det, der er det rigtige for jer, så er det jo perfekt! Sådan er vi så forskellige. Og lige præcis det troede jeg at du Signe var fortaler for - det er i hvert fald mit indtryk efter at have fulgt din kjoleproduktion...

Og Icebitch - Jeg ved desværre ikke, hvor man kan få en western brudekjole, men Ebay er et godt bud. Og jeg håber, du finder en kjole præcis som du gerne vil have den!

Nu skal Signe have lov til selv at svare, men det kan jo være hun spørger sådan, fordi Icebitch snart har været gift i 3 år? Det håber jeg i hvert fald :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja Signe og Stig spørger sådan, fordi jeg har været gift i snart 3 år med Stigs storebror.... :bestwishes:

Signe det er ikke mig der skal bruge den, men min mor der skal giftes næste år og de vil gerne have et country western inspireret bryllup *SS*

Nå ja og så var jeg selv i en mere traditionel kjole :cheerleader3:

DSC_0491.jpg

Redigeret af Icebitch75
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Det mærke som jeg forhandler, har nogle der måske kan bruges. Det er fra en "gammel" kollektion, men den kan stadig fåes.

Kik på alexhansonbridal.com det er brude kollektion nr. 1

Her er lige en af dem.

Tine

Der var ikke nogen for min moar, men jeg kan da se at med alle de flotte kjoler ja så skal manden fri igen, for jeg vil da giftes igen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer