sjovkat

Blomster i hår

9 indlæg i dette emne

Hej alle,

Er der nogle af Jer der har et par tips til smuk hårpynt. Jeg skal giftes (der er god tid til) til april 2008 - men er naturligvis allerede gået i bryllups-mode. Jeg har pagefrisure, er meget lysblond og håret er for kort til at kunne sættes op, og jeg har nogle forventninger til at få sat (friske) små yndige rosenknopper i håret, istedet for slør eller diadem.

Jeg ville være utrolig glad for et par idéer, blomsterkopperne havde jeg tænkt mig at bestilel hos Erik Bucn - men hvordan i alverden sættes de fast.

bh Sjovkat

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde roser i håret, de var bundet på en kam, der blev sat fast i håret.

Min veninde, der blev gift i lørdags, havde også roser i håret. De var også bundet på en kam, men hvor jeg havde fire store roser, havde hun ca. 10-12 små fine rosenknopper bundet på sin kam.

Her er et billede af mit hårpynt bagfra.....

IMG_0120_BK.jpg

... og et til hvor man bedre kan fornemme helheden.

IMG_0087_BK.jpg

:cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Jamen det kan også sagtens lade sig gøre, knopperne bliver bundet enkeltvis på en hårnål med tråd og så kan du sætte dem spredt i håret hvor du ønsker det.

:cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for billede. Det ser jo forrygende ud - meget yndigt, men da jeg har kort pagefrisure bliver det nok lidt vanskeligt at sætte det op lige som du har gjort. Men jeg har da fået en idé .... orchidéranken kunne meget vel blive brugt som en slags diadem - hmmmm må vist hellere få en alvorlig snak med min frisør:-). ´

Og da jeg ikke ønsker slør, må enten små blomsterknoppper støet over håret eller evt. orchidéranke blive et smukt alternativ.

Endnu engang tak for dine billeder. Altid rart med lidt inspiration.

bh

Sjovkat (der skulle egentlig i min profil have stået skovkat, men jeg var lidt for hurtig på tastaturet)

0

Del dette indlæg

Tak for billede. Det ser jo forrygende ud - meget yndigt, men da jeg har kort pagefrisure bliver det nok lidt vanskeligt at sætte det op lige som du har gjort. Men jeg har da fået en idé .... orchidéranken kunne meget vel blive brugt som en slags diadem - hmmmm må vist hellere få en alvorlig snak med min frisør:-). ´

Og da jeg ikke ønsker slør, må enten små blomsterknoppper støet over håret eller evt. orchidéranke blive et smukt alternativ.

Endnu engang tak for dine billeder. Altid rart med lidt inspiration.

bh

Sjovkat (der skulle egentlig i min profil have stået skovkat, men jeg var lidt for hurtig på tastaturet)

Hvad med noget i denne her stil?

94176tiara4.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer