nuttelajsmor

Brudebuket

9 indlæg i dette emne

:cheerleader3:

Heysa alle sammen, jeg skal giftes på lørdag, det er meget snart!!!

Men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal med min brudebuket, i starten ville jeg kaste den, men læste der inde at der var nogle der ville ligge den på en af deres kære`s grav. Det ville jeg heller på min Bedste`s grav, hun gik bort sidste år:0(.

Men kan man vente med at ligge den til dagen efter eller skal det være på dagen???

for vil jo gerne gerne det mest rigtige.

Håber der er nogle der kan hjælpe med råd, :blush:

Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Trine

Jeg havde buketten med mig hele dagen. Vi overnattede på hotel, hvor mine forældre også overnattede. De bor en times kørsel fra feststedet, og jeg gav dem så buketten med, og de ville så køre ind forbi gravstedet (min farmor og farfar) og ligge den på deres gravsted, og tog så et billede, så jeg har det til evig tid.

Det ville være fysisk umuligt for mig at komme af med den samme dag, og du skal jo have buketten med dig hele dagen.

For mig var det helt naturligt at nyde buketten som min mand nøje havde udvalgt, og så når dagen var omme ligge den på graven, og så mindes mine bedsteforældre.

Men gør hvad du syntes bedst om. Min søster blev gift i april, og hun gjorde det samme med sin buket.

Joan

0

Del dette indlæg

Hejsa,

jeg har fundet disse billeder af hvordan man kan gemme sin brudebuket...det er faktisk ret flot synes jeg :-)

http://www.preciouspetals.co.uk/portfolio02.htm specialet billede 4 (Arkito roser tror jeg faktisk jeg vil have i min), 6, 7, 14 og 18 ej de er faktisk ret flotte allesammen.

Hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at køre forbi om søndagen og lægge min buket på min bedstefars grav. Man skal jo nyde buketten på dagen.

En af mine veninder lød skuffet, da hun fandt ud af, at jeg ikke havde tænkt mig at smide den - men jeg synes den tradition er alt for amerikansk. Desuden vil jeg hellere ære min bedstefar ved at "give den til ham" end at pigerne skal kæmpe om den.

Men af gode grunde bliver man jo nødt til at vente en dag eller to.

mvh maria

0

Del dette indlæg

Vi gjorde det, at jeg har gemt brudebuketten herhjemme.

Har så lagt de to store alterbuketter på hhv mine forældres grav og min mands fars grav.

Vi tog alterbuketterne med til festen.

Dette er nok ikke helt efter traditionen, men dette var hvad vi følte var det rigtige for os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer