D.29

Smålummere smilyes

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu er jeg også på babyklar.dk. Der har de brugt dem meget... Der bruger vi dem gerne sårn her:

Ihhh I aften skal vi rigtig :fløjt: eller nu har vi -HAHA- hele måneden og der er ik sket noget :smash: (denne er mest brugt)

og den anden

nu har jeg ammet og ammet så nu er :bearhug: blevet slatten eller mine :bunny_4: er voksket helt vildt

:bestwishes:

-Stina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes de nye smilies er skønne, men er ikke heeelt sikker på, om det er nogen jeg kommer til at bruge så meget, måske bortset fra :ditto: . Til gengæld har jeg længe undret mig over denne :ryger: Er der nogensinde nogen, der bruger den??? jeg synes sq* den er lidt skummel!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes de nye smilies er skønne, men er ikke heeelt sikker på, om det er nogen jeg kommer til at bruge så meget, måske bortset fra :ditto: . Til gengæld har jeg længe undret mig over denne :ryger: Er der nogensinde nogen, der bruger den??? jeg synes sq* den er lidt skummel!

Den forventer jeg heller ikke at bruge!

0

Del dette indlæg

Nu er jeg også på babyklar.dk. Der har de brugt dem meget... Der bruger vi dem gerne sårn her:

Ihhh I aften skal vi rigtig :respekt: eller nu har vi :td: hele måneden og der er ik sket noget :smash: (denne er mest brugt)

og den anden

nu har jeg ammet og ammet så nu er :) blevet slatten eller mine (y) er voksket helt vildt

:ilovebryllupsklar:

-Stina

Jeg skulle lige til at sige det samme - jeg synes de er sjove at bruge :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer