mia kronhoej

Nyt navn og pas?

7 indlæg i dette emne

Jeg skifter navn paa selve bryllupsdagen og har fyldt papirne, men nu er mit spoergsmaal, da vi rejser tilbage til Australien 2 uger efter brylluppet vil jeg jo ikke have tid til at faa nyt pas, saa hvordan goer jeg dette??

Skal jo have nyt pas da det ellers ikke vil passe i fremtiden.. Og da jeg sagtens vaere i Australien i et par aar foer jeg er tilbage i DK og derfor kan jeg ikke aendre pas..

Nogle der ved hvordan dette forholder sig og goeres??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skifter navn paa selve bryllupsdagen og har fyldt papirne, men nu er mit spoergsmaal, da vi rejser tilbage til Australien 2 uger efter brylluppet vil jeg jo ikke have tid til at faa nyt pas, saa hvordan goer jeg dette??

Skal jo have nyt pas da det ellers ikke vil passe i fremtiden.. Og da jeg sagtens vaere i Australien i et par aar foer jeg er tilbage i DK og derfor kan jeg ikke aendre pas..

Nogle der ved hvordan dette forholder sig og goeres??

Du må ikke lige hænge mig op på det, men mener bare at du kan vise (have et bevis på du har skiftet navn) med sammen med dit pas, så kan man rejse alligevel....

Det tog kun 1 uge for mig at lave min datters pas i april mdr, da hun skulle rejse i maj...

Og der stod der hvis man lige har skiftet navn, så skal man bare have et papir med hvor ens nye navne står på...

Kan prøve at finde et link til det ???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke du kan "bestille" passet inden brylluppet??

Det ville jeg nok lige høre om man kunne.

Skal giftes om to uger, og vi rejser søndag eller mandag, men det er kun nogen dage og vi skal til London, så jeg tror jeg klarer mig med mit gamle pas. Skifter heller ikke helt navn - får bare tilføjet noget...

MVH Mathilde

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer