jokkepigen

Jokkepigens store dag...bryllupsberetning!

247 posts in this topic

Hej kære læser.

Hvor er jeg glad for at du vil sætte dig og bruge tid på at blive en del af vores store dag.

Jeg vil prøve så godt jeg kan at få det hele med...uden at hoppe alt for meget rundt.

Dagen du nu skel læse om var d. 25 august 2007

Det var dagen hvor jeg fik min Martin..den lykkeligste dag i mit liv!!!

God fornøgelse!!!

Edited by jokkepigen
0

Annonce ♥

For at starte fra starten.

Mandag d. 20 august.

Jeg havde i hele ugen op til vores bryllup fri...og godt det sammen...havde et langt program jeg skulle igennem..

Må, men mandag skulle jeg hente min brudekjole i lilly i Vejle....det var lidt underlige at det allerede var nu.

Den stakkels lille bil kunne kun lige ha´ kjolen på bagsædet.

Senere den dag havde jeg en tid til ansigstbehandling...fik det i fødselsdagsgave af min mand!!!

Det var helt vidunderligt...blev forkælet i 50 min. og følte mig som en dronning da jeg vare færdig!!!

Tirsdag d. 21 august.

Trisdag gik med at være hjemme ved min far og mor (kun far for mor var på arbejde) alle risporerne skulle bindes og gave poserne skulle bindes....havde faktisk håbet på at kunne blive færdig samme dag...men der var ikke bånd nok!!!!

0

Her sidder jeg så hjemme i mors og fars stue og binder sløjfer.

post-28432-1189601712.jpg

0

Annonce ♥

Godt så virkede det.

Det var mningen der skulle havde været to små børn med....men det ene hold meldte fra....men de skulle alligevel ha´ bamsen som vi havde købt....de andre gæster fik en gavepose!!!

post-28432-1189602977.jpg

0

Der er vidst gået en Zilla tabt i min far...for da vi liige skulle se de blomster de havde købt til at plante ud i haven skulle jeg jo med på det billeder der bare måtte tages...sjovt!!!

post-28432-1189603177.jpg

0

Så er vi nået til onsdag.

Da skulle jeg til Odense for at lege med min veninde hele dagen.

Startede dog lige med at atge til tanddokteren først.

Så kom min veninde og hentede mig og vi kørte hjem til min far for at farve hår og prøve at sætte det igen...men denne gang med det rigtige slør!!

Herafter tog vi ud og fik ordnet negle...de blev også rigtig flotte!!!

0

Hmm....tiden er løbet fra mig...skal hente manden lige om lidt på arbejdet...vi skal hente billeder!!! Så fortsætter i aften!!

0

Annonce ♥

Her kommer lige et par billeder fra da vi ordnede mit hår!!!

Min zille far skulle da også ha´ et billede af min og min veninde!!

post-28432-1189710430.jpg

0

Her lige et billede af mit hår inden det blev sat op...med ekstra hår på!!!

post-28432-1189710535.jpg

0

Man er vel produktiv...skulle lige binde risposer når jeg bare skulle sidder der alligevel!!

post-28432-1189710631.jpg

0

Så blev håret sat...og sløret kom i...ikke helt som det kom til at se ud på dagen...så I får kun det ene billede!!

post-28432-1189710727.jpg

0

Annonce ♥

Så var det ellers ud til negledamen....de blev sååå fine!!!

post-28432-1189711091.jpg

0

Hov....så blev det bare sådan lige torsdag....uden nogen advarsel (hmm...måske onsdag skulle havde været et hint)

Nå men TORSDAG.

Her havde Martin også fået ferie så vi skulle til Odense igen for at ordne nogen ting...de sidste sløjfer skulle bindes og der skulle sættes tælte op hjemme i mors og fars have til receptionen.

0

Her var så det jeg brugte det meste af torsdagen på.....der var MANGE sløjfer!!!

post-28432-1189711474.jpg

0

Annonce ♥

Mends jeg bandt sløjfer blev der sådan vuti lige sat tælte op i haven....men far og vores "nabo" og så men kommende mand var de stakler der måtte igang i 25 graders varme....PUHAAA!!!!

post-28432-1189712297.jpg

0

Og tænk jer...så står hun bare og tager billeder og lader de andre om arbejdet...men de klarede det jo fint selv... :thumbsupsmileyanim:

post-28432-1189712447.jpg

Edited by jokkepigen
0

Annonce ♥

Frokost skulle der jo også lige til...det var så hyggeligt at sidde ude i haven og slappe af!!!

post-28432-1189712727.jpg

0

Det er derfor det er mig der er fotograf....syntes det var rigeligt at jeg skulle være med på alle billeder lørdag...men måtte ikke helt få fred...her er resultatet....

post-28432-1189712865.jpg

0

Så kom der borde i tæltene...og det var så den dag....puha det var lige pludelige tæt på!!!

post-28432-1189713011.jpg

0

FREDAG.

Turen gik igen til Odense...vi skulle selv pynte bordene til om aftenen og havde også lige nogle musikker ting der skulle på plade på Mølle Kroen...så det var dagen for de sidste detaljer....og så skulle jeg jo blive der og sove...så sommerfuglene var bestemt begyndt at melde sig!!!

0

PAUSE

Er tilbage om et kvarter igen...manden mangler mig vidst...

0