Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bryllups-skruk

???købe kjole på ebay...

16 posts in this topic

Er der nogle søde zillaer der kan fortælle hvad der ca kommer oven i af moms og told ved køb af kjole over ebay? Og er der andre skjulte omkostninger?????

0

Annonce ♥

For min 900kr kjole gav jeg 400kr (ca) for told osv. Det er det eneste jeg har betalt

0

For min 900kr kjole gav jeg 400kr (ca) for told osv. Det er det eneste jeg har betalt

Overvejer ligeså at købe min kjole på ebay! Kommer told oveni - udover forsendelses- og forsikringsomkostninger til sælger ved køb af kjolen?

Var du tilfreds med kjolen (lignende den billedet), og fik du god service?

Hphp

0

Overvejer ligeså at købe min kjole på ebay! Kommer told oveni - udover forsendelses- og forsikringsomkostninger til sælger ved køb af kjolen?

Hphp

Altså de "store" sælgere har forsikring inkl. i shippingen og for andre betaler man udover. Told og en slags kommer oveni - hvis den blir taget i tolden altså. Hvis du får sælger til at sende den som en gave (sætte kryds i "Gift") bliver den ikke taget i tolden.

Jeg var MEGET tilfreds med service. Min sælger havde en MSN så man kunne få fat i hende hele tiden, med spørgsmål.

Kjolen lignede fuldstændigt billede, og var i god kvalitet. Min sælger var i den billigere ende, og derfor var perlerne og broderierne ikke håndsyede, men der er nogle sælgere hvor de er (og dertil dyrere kjoler), en af dem hedder vist "Cinderella bridal"

0

Annonce ♥

Altså det som jeg er kommet frem til er at man betaler 13% i noget told også betaler man 25% i moms hvis man spiller efter reglerne ;)

For der er vist den hage ved det at de skriver gave så kan det ikke erstattes da en gave skal være under et vist beløb for ikke at blive beskattet

Men om det er 100% rigtigt aner jeg :thumbsupsmileyanim:

0

tak for svar piger vil gerne høre flere erfaringer!!!! Og hvad gjorde i med at måle jer - tog i dem selv eller var i hos en skrædder her i dk????

og hvordan ved jeg om sælger har forsikring?

Edited by bryllups-skruk
0

Hphp

Altså de "store" sælgere har forsikring inkl. i shippingen og for andre betaler man udover. Told og en slags kommer oveni - hvis den blir taget i tolden altså. Hvis du får sælger til at sende den som en gave (sætte kryds i "Gift") bliver den ikke taget i tolden.

Jeg var MEGET tilfreds med service. Min sælger havde en MSN så man kunne få fat i hende hele tiden, med spørgsmål.

Kjolen lignede fuldstændigt billede, og var i god kvalitet. Min sælger var i den billigere ende, og derfor var perlerne og broderierne ikke håndsyede, men der er nogle sælgere hvor de er (og dertil dyrere kjoler), en af dem hedder vist "Cinderella bridal"

Har sendt dig en PM med et par spørgsmål hvis o.k.

Hphp

0

tak for svar piger vil gerne høre flere erfaringer!!!! Og hvad gjorde i med at måle jer - tog i dem selv eller var i hos en skrædder her i dk????

og hvordan ved jeg om sælger har forsikring?

Sikke et flot flot profil billede du har fået dig der :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

hihi ja kom lige til at stjæle din kjole..... Du må lige skrive hvis du bestller den over ebay, er lidt spændt for ku godt selv finde på det.... Når kæresten engang frier hihi

0

:thumbsupsmileyanim: Jeg skal love dig at jeg nok skal skrive hvis jeg køber den men det bliver først i det nye år under alle omstændigheder men min kærste vil helst ikke ha at jeg køber den på ebay for han syntes at det er for usikkert men han har ikke noget imod at jeg køber den over internettet han vil bare gerne ha at det er ved en "rigtig" forhandler..... Meeeen jeg tror ikke rigtig han kommer til at bestemme det for jeg har ikke set andre kjoler der gør mig blød i knæene som denn suuuk :bestwishes:
0

uhhhh den er nu os fantastisk.. gad vide hvor lang tid i forvejen man skal bestille?????+

0

uhhhh den er nu os fantastisk.. gad vide hvor lang tid i forvejen man skal bestille?????+

Altså jeg ville gøre det min 3 måneder før for at undgå unødvendig stress for den skal jo rettes til når den kommer hjem og hvis der nu skulle opstå et eller andet så det ikke bliver den kjole aligevel så er det ikke værre end at man kan nå at finde sig en ny :help: så vi skal giftes i august og jeg satser på at bestille min i januar eller februar for så kan jeg ikke vente længere

Hej

Min kjole kostede 229$. Jeg gav 75$ for forsendelse og 703kr i told, så alt i alt ca. 2400,- for drømmekjolen

:carrot: :blink:HUUG:):)

UUUhhh kunne man måske få et lille billede :carrot:

0

Annonce ♥

Min kjole kostede 229$. Jeg gav 75$ for forsendelse og 703kr i told, så alt i alt ca. 2400,- for drømmekjolen

Fik du taget mål hos skrædder eller?????

0

Fik du taget mål hos skrædder eller?????

Nej, det var bare en ganske almindelig syet kjole...

0

Nogle kjoler er i faste almindelige str. og andre kan du bestille syet lige til dig også modtager du vist et skema med mail som man måler sig efter og sender retur så det er vist ikke så besværligt :help:

0

Det er ikke spor svärt, det er vist meget tydeligt hvor man skal tage sine mål. Jeg er glad for min kjole som er syet til mig og KUN mig :help:

0

Annonce ♥