Guest viktor

rådhus bryllup

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mit bedste svar må være - Den kjole du helst vil have på!

Der er ingen regler - du kan også godt være hvid brud på rådhuset. Ikke desto mindre er det nok de færreste, som vælger den helt stor prinsessekjole...

0

Del dette indlæg

Jeg ved at der er flere der er blevet gift på rådhus... Nogle for senere samme dag eller dagen efter at blive velsignet på et slot eller i deres have...

Flere har haft nogle søde enkelte kjoler på, men der er bestemt også dem der stadig har fpet deres prinsesse drøm opfuldt... KOmmer meget an på hvad man lyster, og synes bestemt ikke man skal holde sig tilbage "bare" fordi det "kun" er et rådhus bryllup... nu kan jeg ikke lige finde dem alle sammen, men ved at Sandra Brix blev gift på rådhus og velsignet på et slot... Hun havde en smuk rød designet kjole på på rådhuset og havde så en "rigtig" brudekjole på til velsignelsen... MEget smukke begge to *SS*

Fandt lige lidt...

Rikke Houmøller

post-16460-1190099243.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da min mor blev gift på rådhuset havde hun hørbukser, skjorte og vest på, og min halvfar havde jakkesæt på.

Da min halvfars fætter blev gift på rådhuset var han og hans kæreste i vikingetøj.

Da min mors kusine blev gift på rådhuset var hun i striktrøje og cowboy bukser.

Når jeg selv skal giftes på rådhuset vil jeg have knælang kjole på.

Altså er der 1000 forskellige måder og du skal klart vælge det du gerne vil have på! Det er jo din (jeres) dag. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Min veninden blev gift i det helt store skrud, det var super flot.

Jeg mener ikke der er nogle retningslinjer for hvilke kjole der er passende til rådhuset.

Det er jeres dag og hvorfor ikke springe ud som en prinsesse som alle os andre :thumbsupsmileyanim:

Knus

Rikke

0

Del dette indlæg

Jeg skal også giftes på rådhuset, og min plan er, at jeg bestemt skal være rigtig hvid brud, men jeg vil holde mig til en ret enkel kjole uden store skørter eller langt slæb. Det ville jeg nu have gjort alligevel, da det nu engang mere er min stil, men min forlovede er glad for, at jeg har det sådan, fordi han synes, det ville virke lidt malplaceret med det helt store skrud på rådhuset. Jeg selv er egentlig af den mening, at det må man virkelig selv om, og hvis man har lyst til en kjole med store skørter og slæb og den slags, skal man da bare gøre det. Jeg har ikke rigtigt muligheden for at vælge mellem kirke og rådhus ud fra stil og stemning, fordi jeg ikke er medlem af folkekirken og i øvrigt ville føle mig hyklerisk ved at blive gift i en kirke under alle omstændigheder, da det er noget vigtigt for mig, at jeg ikke tror på gud. Så derfor synes jeg kun, det er fair, hvis jeg vælger lige, hvad jeg har lyst til at have på på rådhuset. Men nu er jeg som sagt under alle omstændigheder mest til noget enkelt (selv om jeg synes det andet kan være rigtig flot til andre).

Så det var altså lidt blandede meninger (min og min forlovedes) samt en reel plan, der heldigvis tilfredsstiller begge.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer