Mettegj

Hjælp

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen! :blink:

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvordan vores bryllupsinvitation skal se ud... min kæreste mener at dem feststedet Dronninglund Slot har fabrikeret er "fine nok" hvilket jeg, som I kan gætte, ikke er enig i...

Jeg begyndte med at købe kvadratiske 3 kort samt konvolutter i Panduro. dertil et stempel, guldsnor, "inderseddel" og grønt gennemsigtigt papir til at dekorere forsiden med. MEN, trods mine kreative evner(som jeg ikke helt stoler på længere :help: ) synes jeg ikke det ser ud som jeg havde tænkt mig- eller det vil sige at jo, jeg kan komme dertil men så vil det lige koste mig en ny type guldsnor og en perlemorsknap pr. indbydelse og så er det altså IKKE billigt mere...

Så var det jeg tænkte... hvor kan man købe færdigproducerede kort der ikke er overklistret med vielsesringe, hjerter osv. MEN til billige penge. Jeg var inde på Noble Houses hjemmeside og fandt nogle kort til 22 kr. stk. men de er alligevel ikke helt som jeg havde forestillet mig...(og så sagde den kommende mand lige at han synes de så lidt hjemmestrikkede ud hmm...) Andre der kende til nogle hjemmesider eller bare har idéen til den enkle, ikke kedelige men stadig kun to farver og evt. lidt guld og stadigvæk så den stadig matcher det bryllup vi skal holde...

Jeg har forøvrigt fiundet de fineste små æsker med indgravering i(elsker af en eller anden grund æsker) jeg har tænkt mig skal være vores bordkort og hvor der samtidig skal ligge et stykke chokolade i... de koster inkl. indgravering 7 kr. stk. er det ikke bare billigt eller er det bare mig...?

Jeg skal føde om 1 1/2 måned, så selv om jeg først skal giftes i maj tror jeg det vil være en god idé at komme i gang er bare lidt lost...

Hjælp mig alle I kreative tøser!!!

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde

Jeg kender desværre ikke til nogle forhandlere, men du kan evt snuse til vores kreationer herinde og samle inspiration ;) Hvad ville dine kort løbe op i hvis du lavede dem som du gerne ville?????

Tillykke med den forstående fødsel :help: Det giver dig nok en del at lave, så kan godt forstå du vil i gang nu ;)

Krammer

0

Del dette indlæg

Hejsa

Og tak for lykønskningerne! :help:

Mine vil nok løbe op i ca. 30 kr. pr. stk hvis jeg laver dem som jeg vil have dem og så en del arbejde oveni... det handler selvfølgelig også om at jeg ikke har såmegen tid i denne Julemærke hjemmet på Bornholm :)

Jeg synes jeg har været inde og snuse til alt hvad der er herinde og der ER RIGTIG MANGE FINE invitationer(dine ikke mindst!) Jeg kan bare ikke rigtig finde nogen der sådan lige er mig øhh jeg mener os HUUG

Jeg kan også godt lide nogle af dem hvor illustrationer er indhentet fra forskellige sider - men det kan jeg simpelthen ikke overskue...

Mange hilsner

Mette :blink:

Hej søde

Jeg kender desværre ikke til nogle forhandlere, men du kan evt snuse til vores kreationer herinde og samle inspiration ;) Hvad ville dine kort løbe op i hvis du lavede dem som du gerne ville?????

Tillykke med den forstående fødsel :) Det giver dig nok en del at lave, så kan godt forstå du vil i gang nu ;)

Krammer

Redigeret af Mettegj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette,

Vi skal også giftes på Dronninglund Slot - og jeg giver dig RET i at dem som man får med, virker lidt kedelige til et bryllup.

Hvis jeg var dig ville, for at få lidt inspiration, jeg gå på biblioteket og låne diverse bryllupsbøger - dem jeg har stående på hylden er:

"Den store fest" købt i Panduro Hobby

"Romantiske brylluper" købt hos Bogklubben 12 bøger

:help:

De er rigtig gode synes jeg - du kan også gå ind i f.eks. panduro hobby - de har diverse mapper med forskellige forslag til hvordan man kan lave nogle rigtig flotte.

Jeg ved ikke om du kan hente inspiration i min - men her er de ihvertfald (Inge på slottet kan garanteret sende dig en flot streg tegning af slottet + vågen skjold)

Held og lykke med det - og sig til hvis du får brug for hjælp :blink:

Kram Jane

post-30664-1190234300.jpg

post-30664-1190234307.jpg

post-30664-1190234314.jpg

0

Del dette indlæg

Hej Jane

HUUG

Det er faktisk ikke nogen dum idé(kan du høre at jeg er nordjyde? :blink: ) at implementere stregtegning i indbydelsen på den ene eller anden måde! Det ser ret godt ud og giver sammenhæng mellem fest og indbydelse!!!

Men, nu bliver jeg jo nysgerrig idet I også skal holde brylluppet på Dronninglund Slot- fortæl fortæl havde jeg nær bare skreget :)

Hvilken menu har I valgt, hvad gør I med bord- og menukort osv osv. Fortæl så meget du orker!

Mange hilsner

Mette (kone fra 23. maj 2008) :help:

0

Del dette indlæg

Jeg har forøvrigt fiundet de fineste små æsker med indgravering i(elsker af en eller anden grund æsker) jeg har tænkt mig skal være vores bordkort og hvor der samtidig skal ligge et stykke chokolade i... de koster inkl. indgravering 7 kr. stk. er det ikke bare billigt eller er det bare mig...?

hej hvor har du fundet disse æsker???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen! :blink:

Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hvordan vores bryllupsinvitation skal se ud... min kæreste mener at dem feststedet Dronninglund Slot har fabrikeret er "fine nok" hvilket jeg, som I kan gætte, ikke er enig i...

Jeg begyndte med at købe kvadratiske 3 kort samt konvolutter i Panduro. dertil et stempel, guldsnor, "inderseddel" og grønt gennemsigtigt papir til at dekorere forsiden med. MEN, trods mine kreative evner(som jeg ikke helt stoler på længere :help: ) synes jeg ikke det ser ud som jeg havde tænkt mig- eller det vil sige at jo, jeg kan komme dertil men så vil det lige koste mig en ny type guldsnor og en perlemorsknap pr. indbydelse og så er det altså IKKE billigt mere...

Så var det jeg tænkte... hvor kan man købe færdigproducerede kort der ikke er overklistret med vielsesringe, hjerter osv. MEN til billige penge. Jeg var inde på Noble Houses hjemmeside og fandt nogle kort til 22 kr. stk. men de er alligevel ikke helt som jeg havde forestillet mig...(og så sagde den kommende mand lige at han synes de så lidt hjemmestrikkede ud hmm...) Andre der kende til nogle hjemmesider eller bare har idéen til den enkle, ikke kedelige men stadig kun to farver og evt. lidt guld og stadigvæk så den stadig matcher det bryllup vi skal holde...

Jeg skal føde om 1 1/2 måned, så selv om jeg først skal giftes i maj tror jeg det vil være en god idé at komme i gang er bare lidt lost...

Mange hilsner

Mette

Du kan købe nogle flotte nogle inde på romanceshop.dk. Synes ikke det er så dyrt. Og du kan få det næsten som du vil have det.

Vi skal købe vores der, da jeg har termin om 2 1/5 måned. Ved slet ikke hvordan jeg skal finde tid til at sidde og lave det hele selv. Der kommer jo også lige en barnedåb hvor man også skal være kreativ :-)

0

Del dette indlæg

Æskerne har jeg fundet på romanceshop.dk. der er også nogle rigtig fine lidt større æsker med bånd - dem fandt jeg dog for store, med mindre der lægges en anden større gave i end chokolade...

Mange hilsner

Mette

hej hvor har du fundet disse æsker???

0

Del dette indlæg

Hej og tak for jeres svar...!

Jeg er nået til et resultat, der ikke går hen og bliver så dyrt og helt enkelt! :thumbsupsmileyanim: lige som jeg vil have dem!

Endnu engang tak for inspirationen!

Mette

Hej alle sammen! :cheerleader3:

Jeg begyndte med at købe kvadratiske 3 kort samt konvolutter i Panduro. dertil et stempel, guldsnor, "inderseddel" og grønt gennemsigtigt papir til at dekorere forsiden med. MEN, trods mine kreative evner(som jeg ikke helt stoler på længere :cheerleader3: ) synes jeg ikke det ser ud som jeg havde tænkt mig- eller det vil sige at jo, jeg kan komme dertil men så vil det lige koste mig en ny type guldsnor og en perlemorsknap pr. indbydelse og så er det altså IKKE billigt mere...

Mange hilsner

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer