Rikkebruden

Billeder af Lilly kjoler

191 indlæg i dette emne

Hej

Jeg synes der er utrolig få lilly kjoler herinder.

Er der ingen Lilly brude???

Lad mig se jeres kjoler

Knus Rikkebruden

Jeg tager det i mig igen, hvor er I alle bare smukke. :thumbsupsmileyanim::bearhug::cheerleader3:

Nu er jeg klar til at tage til lagersalg på mandag og finden min prinsessekjole.

Tak fordi i delte jers billeder med mig og de andre brugere. -HAHA-

Knus rikkebruden

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min fine lilly model den samme som lotteck har på..men med sådan en rundt om nakken...så følte jeg mig ikke så bar!!

Hej - jeg er bare VILD med din kjole og har været det siden første gang jeg så den - mit spørgsmål er - hva er det for et slør du har ? Hvad er det lavet af og hvor har du købt det ?

Knuz Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

joo jeg har da også en Lillymodel..... men den kender du vist godt hø hø

hovedet har jeg lige taget væk da jeg ligner ...L... mildest talt.....

post-22136-1196369313.jpg

Wauw den sidder virkeligt smukt. Vi bliver super smukke :biggrin: Glæder mig så meget til at skulle være i den en hel dag.

Skal du have slør på?

Hvad med hårpynt og smykker?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
joo jeg har da også en Lillymodel..... men den kender du vist godt hø hø

hovedet har jeg lige taget væk da jeg ligner ...L... mildest talt.....

post-22136-1196369313.jpg

Wauw den sidder virkeligt smukt. Vi bliver super smukke :cheerleader3: Glæder mig så meget til at skulle være i den en hel dag.

Skal du have slør på?

Hvad med hårpynt og smykker?

Knus

Hvis jeg vælger denne kjole bliver det et 180 cm slør og evt hårdiadem, men jeg er jo lidt i tvivl om jeg fik købt kjolen lidt for hurtigt... hø hø

Mht smykker ville jeg gerne have noget blondeværk eller noget lidt mere utraditionelt jeg søger stadig... :-)

Men jeg kunne godt tænke mig at kjolen blev lidt bredere og du har 2 skørter på med ringe ikke?

Jeg har kun 1 skørt med sådanne et kraftigt tyl.... tror du det ville hjælpe hvis jeg evt købte et skørt mere? jeg vil bare heller ikke ligne en marengs....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg kan da også godt lige smide min kjole ind i tråden her:

kjole1.jpg

Og jeg skal til tilretning den 5/12. Jeg glæder mig godt nok, til den er færdigt tilrettet, så jeg kan prøve den, hvor stropperne ikke glider ned, fordi de er for lange, og hvor den ikke "poser" lidt der, hvor den er lidt for stor :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
joo jeg har da også en Lillymodel..... men den kender du vist godt hø hø

hovedet har jeg lige taget væk da jeg ligner ...L... mildest talt.....

post-22136-1196369313.jpg

Wauw den sidder virkeligt smukt. Vi bliver super smukke :cheerleader3: Glæder mig så meget til at skulle være i den en hel dag.

Skal du have slør på?

Hvad med hårpynt og smykker?

Knus

Hvis jeg vælger denne kjole bliver det et 180 cm slør og evt hårdiadem, men jeg er jo lidt i tvivl om jeg fik købt kjolen lidt for hurtigt... hø hø

Mht smykker ville jeg gerne have noget blondeværk eller noget lidt mere utraditionelt jeg søger stadig... :-)

Men jeg kunne godt tænke mig at kjolen blev lidt bredere og du har 2 skørter på med ringe ikke?

Jeg har kun 1 skørt med sådanne et kraftigt tyl.... tror du det ville hjælpe hvis jeg evt købte et skørt mere? jeg vil bare heller ikke ligne en marengs....

Hej

JA det bliver spændende om du finder en anden kjole på mandag.

Jeg har 2 skørter 1 med 2 ringe og 1 med 3 ringe. Her på billedet har jeg skørterne på jeg synes ikke det bliver vildt

post-6448-1196436769.jpg

Men jeg tror det vil hjælpe med flere skørtet. Har set der er lilly skørtet tilsalg her på siden.

Glæder mig til at høre om din kjoleprøvning på mandag.

Knus

Redigeret af Rikkebruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen jeg kan da også godt lige smide min kjole ind i tråden her:

kjole1.jpg

Og jeg skal til tilretning den 5/12. Jeg glæder mig godt nok, til den er færdigt tilrettet, så jeg kan prøve den, hvor stropperne ikke glider ned, fordi de er for lange, og hvor den ikke "poser" lidt der, hvor den er lidt for stor :cheerleader3:

Den er bare smuk til dig.

Jeg skal hente min kjole efter tilretning d. 12/12 så jeg forstår dig. Man kan bedre se lige nøjagtig hvordan den kommer til at sidde efter tilretningen. Min skulle der en del af længde og derfor fik jeg også rettet mine skørtet til.

Rigtig god tur i kjolen igen

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer