MetteG

Mette og Caspers bryllup d. 25. august 2007

163 indlæg i dette emne

Hej Mette

Må jeg allerførst ønske dig tillykke. Det ligner en fantastisk mand og en fantastisk dag. Hører egenlig slet ikke til herinde endnu, for min dejlige kæreste har endnu ikke friet, men din fantastiske beretning gav mig lyst til alligevel at få skrevet mit første indlæg.

Jeg synes simpelthen at dit bryllup er så forbandet smukt og så tæt på det jeg drømmer om. Og er du gal et flot hår; sådan skal mit også være hvis/når tid engang er. Og så elsker jeg bare din kjole...

Held og lykke med livet. Håber i vil nyde hinanden :respekt:

Hejsa,

Wauw, jeg troede at denne tråd var glemt :) Men sikke en sød besked at få her inden man skal i seng. Tak for dine dejlige komplimenter, hvor er det dejligt at kunne være "forbillede" for en andens bryllup. Hvis jeg kan være behjælpelig med noget i forbindelse med bryllup (når din kæreste engang falder på knæ), så sig endelig til. Jeg vil hellere end gerne udøse af mine erfaringer :ilovebryllupsklar:

Endnu en gang tak for dine kommentarer, det varmer virkelig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Mette. (og Casper)

Det er en virkelig god beretning.. Maa give ret i, at det er ligesom jeg var gaest til dit bryllup...

Er fuldstaendig forelsket i dit haar, saa haaber det er ok at jeg har gemt alle billederne af det.. Jeg skal godt nok have sloer, men det skal vaere min inspiration.. Du maa helt klart vaere den smukkeste brud jeg har set herinde..

Ligeledes er jeg vild med din kjole, taenker om jeg sku ha valgt noget i den stil i stedet, men nu har jeg jo valgt...

Hvor er det genialt...

Er vild med jeres billede af foerste dag som mand og kone.. Det er en kanon ide...

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Mette. (og Casper)

Det er en virkelig god beretning.. Maa give ret i, at det er ligesom jeg var gaest til dit bryllup...

Er fuldstaendig forelsket i dit haar, saa haaber det er ok at jeg har gemt alle billederne af det.. Jeg skal godt nok have sloer, men det skal vaere min inspiration.. Du maa helt klart vaere den smukkeste brud jeg har set herinde..

Ligeledes er jeg vild med din kjole, taenker om jeg sku ha valgt noget i den stil i stedet, men nu har jeg jo valgt...

Hvor er det genialt...

Er vild med jeres billede af foerste dag som mand og kone.. Det er en kanon ide...

Knus

Hej Mia,

Tak for din søde hilsen. Dejligt at min beretning stadig dukker frem ind imellem :thumbsupsmileyanim:

Selvfølgelig er det ok at du bruger mine billeder af brudehåret til inspiration, det er da den bedste kompliment jeg kan få. Og tak for de andre komplimenter, jeg kommer jo helt til at rødme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mette

Jeg har foerst laest din beretning nu - og hvor er der bare mange skoenne billeder :thumbsupsmileyanim:

I straaler bare af kaerlighed, I to :griner:-:thumbsupsmileyanim:

Nu glaeder jeg mig endnu mere til min egen bryllupsdag..oev hvorfor er der saa lang tid til :thumbsupsmileyanim:

Hej Camilla,

Tak skal du have for din søde besked, dejligt at du nød billederne (y)

Jeg har desværre ingen måde at få tiden til at gå hurtigere (andet end ikke at bruge så langt tid på at planlægge, men det er vist for sent nu *s*).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim:

Hej Mette

Jeg sidder her og får fuldstændig sommerfugle i maven, efter at have læst din beretning.... god idé at lave sådan én, så får du jo også en mulighed for at gennemleve dagen igen..

Jeg skal giftes i juni med manden i mit liv, og jeg må sige at din historie har gjort ventetiden endnu sværere. Hold da op hvor virker I bare glade for hinanden. Det skinner så tydeligt igennem alt. Det jeg også har lagt mærke til, er at så mange har gjort meget ud af deres taler eller events. Dejligt at have en masse venner og en dejlig familie der viser at de tager det seriøst og gør alt hvad de kan for at gøre Jeres dag helt speciel.

Min svigerfamilie kommer fra Skjern, og som min Jan siger; de er ikke ligefrem de mest talende mennesker. Håber virkelig at de "manner" sig op den dag. Vil nok blive lidt skuffet hvis ingen fra Jans familie holder tale eller laver sang.... ved ikke om jeg kan tillade mig at sige det, men nu gør jeg det altså alligevel. :thumbsupsmileyanim:

Nå men jeg ville egentlig også bare sige 10000000 mange gange tillykke med at Jeres bryllup var så vellykket.

Vil tage tippet med gaveåbneriet til mig, og finde en anden løsning. Måske få nogen til at åbne dem og så ligge kortet ved, så vi senere kan gå ind og kigge gaverne igennem. Er det for upersonligt? Jeg vil nødig spilde mange minutter, når ethvert er så kostbart.

Selvom jeg ikke kender dig, føler jeg alligevel at jeg gør.. lidt.

Knus til dig fordi du gad al besværet med at give os en oplevelse.

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Hej Mette

Jeg sidder her og får fuldstændig sommerfugle i maven, efter at have læst din beretning.... god idé at lave sådan én, så får du jo også en mulighed for at gennemleve dagen igen..

Jeg skal giftes i juni med manden i mit liv, og jeg må sige at din historie har gjort ventetiden endnu sværere. Hold da op hvor virker I bare glade for hinanden. Det skinner så tydeligt igennem alt. Det jeg også har lagt mærke til, er at så mange har gjort meget ud af deres taler eller events. Dejligt at have en masse venner og en dejlig familie der viser at de tager det seriøst og gør alt hvad de kan for at gøre Jeres dag helt speciel.

Min svigerfamilie kommer fra Skjern, og som min Jan siger; de er ikke ligefrem de mest talende mennesker. Håber virkelig at de "manner" sig op den dag. Vil nok blive lidt skuffet hvis ingen fra Jans familie holder tale eller laver sang.... ved ikke om jeg kan tillade mig at sige det, men nu gør jeg det altså alligevel. :biggrin:

Nå men jeg ville egentlig også bare sige 10000000 mange gange tillykke med at Jeres bryllup var så vellykket.

Vil tage tippet med gaveåbneriet til mig, og finde en anden løsning. Måske få nogen til at åbne dem og så ligge kortet ved, så vi senere kan gå ind og kigge gaverne igennem. Er det for upersonligt? Jeg vil nødig spilde mange minutter, når ethvert er så kostbart.

Selvom jeg ikke kender dig, føler jeg alligevel at jeg gør.. lidt.

Knus til dig fordi du gad al besværet med at give os en oplevelse.

Pernille

Hej Pernille,

Hvor er det dejligt at der stadig er nogen der kigger min beretning igennem, der er jo et par sider at komme igennem :cheerleader3:

Jeg følte mig utroligt ... velsignet (af mangel på bedre ord) over at vores dag blev så god. Selvfølgelig skal rammerne være i orden, men det var da helt sikkert vores familie og venner der gjorde at vores bryllupsdag blev så vellykket. Alle var bare så glade og eventuelle surheder var pakket rigtigt langt væk. Den dag ville jeg gerne opleve igen!

Jeg er glad for at du føler at du kan bruge mine erfaringer. Jeg synes at det med at lade nogle andre åbne gaverne og så lægge kortene ved lyder som en god ide, men hvis der er nogen som gerne vil se jer åbne deres gave, er det nok godt at være opmærksom på det. Hvis I vil bruge tid på gaverne, så nøjes evt. med dem fra gæsterne og vent med resten til dagen efter. Bare et forslag :cheerleader3:

Tillykke til dig med at du skal giftes. Jeg ønsker dig alt godt for dagen og de mange år der kommer, sammen med din mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Mette

Som jeg skrev i din profil er det dejligt at se billeder af dig og Casper - hvor er det en god ide med billederne inde fra Århus. Må jeg spørge hvem der var jeres fotograf og hvad i gav for det? Hvor lang tid havde I ham/hende med?

Karen

Hej Karen,

Jeg tror godt at jeg ved hvem du er. Stort tillykke med dit forestående bryllup. Jeg kan kun sige "glæd dig!", det er en oplevelse for livet :thumbsupsmileyanim:

Vores fotograf var min mors kæreste, som er lidt af en fotonørd, så vi gav ikke en krone for det, så det var jo bare rigtigt dejligt - og billigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning. Er fuldstændig opslugt og glæder mig bare endnu mere til min dag. Det virker virkelig som om at i har haft en perfekt og dejlig afslappet dag! :thumbsupsmileyanim: Sådan håber jeg også min bliver, men mon ikke når der kommer lidt øl indenbords at zillaen forsvinder lidt :P :toot::balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer