Peulicke

Mit skønne bryllup...

15 indlæg i dette emne

Hej alle skønne piger

Nu har jeg været herinde i 9 måneder og er blevet inspireret og glad af at læse om alle jer andres ideer, bryllupper og andre historier. Et fantastisk forum!

I lørdags den 22. september oprandt dagen endelig og det var den mest fantastiske dag.

Efter al det møgvejr vi har haft brød solen frem og vi havde vidunderligt vejr!

I kirken sad 150 af vores familie, venner, naboer osv og ventede. Og ikke mindst min lækre mand.

Vores to guldklumper Sille på 3 og Adam på 1 år gik først ind med min lillesøster i hånden og de var så yndige. Havde selv syet det meste af min søns tøj så han kunne matche farmand lidt :cheerleader3:)

Jeg gik selv alene op da min far døde sidste år og det var hans job at føre mig op. Der var ingen andre der skulle tage hans plads! Så han var med i tankerne...

Min elskede sagde ja! og jeg sagde JA TAK! :respekt:)) og så var vi mand og kone.

Hele følget fulgte med hjem til reception som trods alle bekymringer kunne ske udendørs! Senere blev vi kørt afsted til Frederikssund Havn hvor en båd lå klar til at sejle os til festen i Jyllinge Lystbådehavn.

På kajen stod vores 75 middagsgæster og tog imod os. Alle mine hjemmegjorte kreationer pyntede på bordene og alle folk var glade. Maden var dejlig og vinene skønne.

Min mand havde været MEGET nervøs for talen og jeg var sikker på at den blev ultrakort - hvilket var fint nok med mig. Men han overraskede mig og holdt den mest fantastiske romantiske tale jeg i mit liv har hørt. Jeg kæmpede men kunne tilsidst ikke holde tårene tilbage.

Senere holdt min svigerfar tale og under hele festen mærkede jeg hvor utrolig glad han var for at jeg nu var hans "rigtige" svigerdatter. (Min mand og jeg har kendt hinanden i snart 14 år).

Jeg holdt selv tale for min mand og den blev heldigvis også lige som den skulle være og han var rigtig glad for den.

Så var det tid til solnedgangsbilleder på havnen - superbilleder. Og da de var taget kastede jeg min buket ud i fjorden hvor min fars aske ligger spredt! Det gav bare en skøn ro at få lagt den til ham!!!

Tilbage til festen ventede flere taler og sange. Og tilsidst havde vi fået hyret en close-up magiker til at underholde ved bordene. Kysserunderne var vilde og sjove og der var smil og grin over hele feltet.

Bryllupskagen var smuk og vores brudevals gik sådan ok - hi hi.

Så gik bandet igang - vi havde hyret et 6 mands orkester Alaska Partyband. Vi kendte dem ikke, men min veninde var veninde med den kvindelige forsanger, så vi tog chancen.

Bandet var SÅ godt!!!! Dansegulvet var PAKKET i alle 3 timer de spillede!!! Mine fødder var ødelagte og min kjole totalt sort for ALLE trådte på den men det var fantastisk og jeg sad ikke ned et øjeblik! Der blev ekstranummer tilsidst - Rabalderstræde - hvor alle gik helt amok og guitaristen endte på bardisken hvor han fyrede den for vildt af. Fed finale!

Og så var der natmad - pølser og brød med det hele - stort hit!

Min mand og jeg lukkede og slukkede kl. 4:00 og tog til hotellet var vi afsluttede festen på bedste vis.

En super super super dag! I der stadig har det tilgode - GLÆD JER!!!!!

Nu står det tilbage om jeg skal bruge penge på at få renset kjolen eller om den skal ha lov at hænge ind til jeg kan skille mig af med den og den så må lade livet? Det koster vel hurtigt 800 kr? Kan man sælge den urenset? Vil gerne glæde en "fattig" brud som ikke har råd til at betale i dyre domme for en kjole... Den var nemlig helt fantastisk og alle beundrede den!

Vil I ha et par billeder???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer