kejzer

FEEED IDE

7 indlæg i dette emne

heej ;)

he he - jeg har nu fundet ud af hvordan mine invitationer skal laves, men naboen fortalte lige om en invitation deres datter havde fået.

Den var lavet som et lille skab i pap og så åbnede man lågerne og indeni stod det der nu skulle stå og uden på lågerne stod der

ÆGTE SKAB

Fik i den??? et ægteskab og det var jo et Ægte SKAB..

he he synes det er en kanon ide :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

heej ;)

he he - jeg har nu fundet ud af hvordan mine invitationer skal laves, men naboen fortalte lige om en invitation deres datter havde fået.

Den var lavet som et lille skab i pap og så åbnede man lågerne og indeni stod det der nu skulle stå og uden på lågerne stod der

ÆGTE SKAB

he he synes det er en kanon ide :cheerleader3:

Kanon ide, vi glæder os til at se den første prototype :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

heej ;)

ÆGTE SKAB

he he synes det er en kanon ide :cheerleader3:

Kanon ide, vi glæder os til at se den første prototype :thumbsupsmileyanim:

He he - jeg skal ikke lave dem ;) Har som nævnt, nok bare ikke tydeligt nok -HAHA- at jeg har fundet hvordan mine skal være :kiss: Jeg ville bare dele en ide jeg synes var kanon :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror faktisk jeg har et billede derhjemme af et jeg engang har lavet.

Lavede det til min venindes bryllup. Synes det var kedeligt at komme med et gavekort, så der skulle noget om det.

Gik ind i Build a bear og fik et skab til bamsetøj. Købte 2 bamser hvor den ene som var lyserød fik slør på og den blå fik slips på. Satte dem ind på noget silkepapir sammen med gavekortet.

Skrev uden på "ægteskab" , deres navne og bryllupsdato. Og dekorede det lidt.

De blev bare så glade for det:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer