ditlund

Hår til brylluppet!! Måske har du en ide.

6 indlæg i dette emne

Halløjsa Piger.

Peter og jeg skal giftes på sydfyn, nærmere betegnet Korinth.

Derfor vil jeg høre om nogen af jer som , kender eller selv er frisør, der kunne være frisk på at sætte en smuk brude frits, i nærheden af korinth, fåborg, svendborg eller omegn??? Den 26. juli???

Kærligst Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmmm, slet ikke nogen der kender nogen i Fåborg eller omegn, som kan anbefales.

Jeg har lige haft kontakt med Chr. IX Coiffeur i Fåborg, ham jeg snakkede med i telefonen lød rigtig flink og rar.

Prisen er vist også ok. Hvad gav du for dit opsætning af håret på din dag??- hvad ligger prisen normalt på.

er der nogen herinde der kender dem, og har erfaring med deres service og resultatet af brudehår osv.???

Lad mig høre fra dig

Kærlig Hilsen Ditte

0

Del dette indlæg

hmmm, slet ikke nogen der kender nogen i Fåborg eller omegn, som kan anbefales.

Jeg har lige haft kontakt med Chr. IX Coiffeur i Fåborg, ham jeg snakkede med i telefonen lød rigtig flink og rar.

Prisen er vist også ok. Hvad gav du for dit opsætning af håret på din dag??- hvad ligger prisen normalt på.

er der nogen herinde der kender dem, og har erfaring med deres service og resultatet af brudehår osv.???

Lad mig høre fra dig

Kærlig Hilsen Ditte

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig! Håber du finder ud af det.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har selv søgt efter en frisør i Svendborg, og fik et rigtigt godt tip af en anden bruger herinde :fløjt:

Du kan prøve kliptoteket i Svendborg, har selv ringet til dem i dag, og aftalt tid, og de var super søde at snakke med.

Og de kommer også ud til én... Mener de tog omkring 200 kr. for det, og er jo til at overkomme :fløjt:

Hilsen Lotte

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer