bangbaby

Er der en drømmetyder til stede?

5 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg har så mange drømme.. Så mange underlige drømme.. (om natten), og når jeg vågner op, er jeg helt forvirret..

Jeg gad godt at vide, hvad mine drømme mon betyder? De virker så virkelige!! Og de giver ikke ret meget mening.. Men de påvirker mig ret meget.

Nogle af mine drømme:

Jeg bliver ved med at drømme, at mine forældre bliver skilt, selvom de er lykkelig gift

Jeg drømte, at jeg skulle være med i Hit med Sangen, men var blevet lovet, at jeg ikke behøvede at synge.. De glemte bare at fortælle mig, at det havde de også lovet de andre.

Jeg drømte, at jeg skulle sejle til Sydafrika, men endte op i nogle toblerone-formede åer i Nordjylland.. Drømmen ende med at jeg sejlede lige ind i et cirkus, hvor publikum troede min

båd var en blå elefant - så det var vigtigt at jeg sad meget stille i båden, så de ikke fandt ud af, at det var en bånd.

Jeg drømte, at der var slanger over alt, og det derfor var svært at gå..

Kom så på banen drømmetydere!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger!

Jeg har så mange drømme.. Så mange underlige drømme.. (om natten), og når jeg vågner op, er jeg helt forvirret..

Jeg gad godt at vide, hvad mine drømme mon betyder? De virker så virkelige!! Og de giver ikke ret meget mening.. Men de påvirker mig ret meget.

Nogle af mine drømme:

Jeg bliver ved med at drømme, at mine forældre bliver skilt, selvom de er lykkelig gift

Jeg drømte, at jeg skulle være med i Hit med Sangen, men var blevet lovet, at jeg ikke behøvede at synge.. De glemte bare at fortælle mig, at det havde de også lovet de andre.

Jeg drømte, at jeg skulle sejle til Sydafrika, men endte op i nogle toblerone-formede åer i Nordjylland.. Drømmen ende med at jeg sejlede lige ind i et cirkus, hvor publikum troede min

båd var en blå elefant - så det var vigtigt at jeg sad meget stille i båden, så de ikke fandt ud af, at det var en bånd.Jeg drømte, at der var slanger over alt, og det derfor var svært at gå..

Kom så på banen drømmetydere!!

Hahaha, den er da for sjov!

Sorry, har ingen forstand overhovedet på drømmetydning, men undrer mig tit på hvor det kommer fra. Jeg drømmer også i perioder de underligste drømme!

Mit seneste psycho eksempel er denne: Jeg drømte, at mig og manden boede i et stort og uhyggeligt hus (vi bor i en 3-værelses...). Min mands forlover og bedste ven var der også, men i form af Tom Cruise som samtidig var læge (hvilket forloveren absolut IKKE er...). Der skete så en masse uhyggelige ting, spøgelser forbi vinduerne, øksemordere ind i huset osv. Forloveren blev tit ringet op af hospitalet lige inden og blev nødt til at gå. Til sidst fandt vi så ud af at det var ham der forsøgte at forskrække os, og min mand konfronterede ham så. Forloveren indrømmede det og de grinte bare af det. (Anna som har set forloveren kan nok skrive under på at han hverken ligner Tom Cruise eller en morder...) Til sidst gik mig og manden opad nogle trappe til vores hus, og jeg fik øje på noget i vores udentørs toilet?! Da vi vendte os om igen var forloveren der klar til at dræbe os. Og så kom rulleteksterne??!

Sorry at jeg bare skriver min egen drøm, men det er mest fordi jeg er af den opfatning at drømme nok ikke betyder så meget... De kommer tit i perioder, og det kan være at inden brylluppet eller i andre stressede perioder, så har underbevidstheden brug for at arbejde mere mens man sover fordi den ikke har tid til det mens man er vågen?!

Der var på et tidspunkt en tråd, hvor vi skrev alle vores underlige drømme ind, bare for at få betrygning på at vi sgu alle sammen er ligeså tossede :denmarkflag:

Redigeret af Trulte
0

Del dette indlæg

[

Sorry, har ingen forstand overhovedet på drømmetydning, men undrer mig tit på hvor det kommer fra. Jeg drømmer også i perioder de underligste drømme!

Mit seneste psycho eksempel er denne: Jeg drømte, at mig og manden boede i et stort og uhyggeligt hus (vi bor i en 3-værelses...). Min mands forlover og bedste ven var der også, men i form af Tom Cruise som samtidig var læge (hvilket forloveren absolut IKKE er...). Der skete så en masse uhyggelige ting, spøgelser forbi vinduerne, øksemordere ind i huset osv. Forloveren blev tit ringet op af hospitalet lige inden og blev nødt til at gå. Til sidst fandt vi så ud af at det var ham der forsøgte at forskrække os, og min mand konfronterede ham så. Forloveren indrømmede det og de grinte bare af det. (Anna som har set forloveren kan nok skrive under på at han hverken ligner Tom Cruise eller en morder...) Til sidst gik mig og manden opad nogle trappe til vores hus, og jeg fik øje på noget i vores udentørs toilet?! Da vi vendte os om igen var forloveren der klar til at dræbe os. Og så kom rulleteksterne??!

Sorry at jeg bare skriver min egen drøm, men det er mest fordi jeg er af den opfatning at drømme nok ikke betyder så meget... De kommer tit i perioder, og det kan være at inden brylluppet eller i andre stressede perioder, så har underbevidstheden brug for at arbejde mere mens man sover fordi den ikke har tid til det mens man er vågen?!

Der var på et tidspunkt en tråd, hvor vi skrev alle vores underlige drømme ind, bare for at få betrygning på at vi sgu alle sammen er ligeså tossede -HAHA-

:denmarkflag::denmarkflag::bearhug::biggrin::):toot:-HAHA-

Jeg vil også have rulletekster i mine drømme!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er heller ikke drømmetyder... men jeg har læst meget om emnet og ved da at vand symboliserer dit følelsesliv, så hold øje med vandet... er det stormfuldt eller blikstille... og læg samtidig mærke til hvad der sker i dit liv i øjeblikket... tit drømmer man om det man frygter selv, her tænker jeg på skilsmissen mellem dine forældre... og jeg har os ladet mig fortælle at når man har mareridt, er det ofte fordi man skal tisse.... jeg har selv lagt mærke til at jeg tit vågner af et mareridt og skal tisse... :denmarkflag:

Slanger er et fallos symbol og symboliserer dit sexliv ;) ifølge Freud... han siger, at hvis du var bange for slangerne skulle du tænke lidt over din holdning til din seksualitet. Han siger dog også at slangen altid har været et symbol på visdom og kundskab!!! Men ellers kig forbi

her

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer