Guest ánnie86

Anja og David 16.08.2008

114 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik hjælp til vores mongram her på BK. Der er et helt emne/forum herinde, bare om det, hvor man da kan prøve og spørge om hjælp. Jeg spurgte om hjælp, og næste dag, havde jeg mit smukke monogram. Det var simpelthen super. Så prøv det. Det er da forsøget værd!

0

Del dette indlæg

Tak tøser...

Men kan desværre ikke tage æren for dem.. det er alt sammen fundet her inde på siden.. Prøvede selv min det gik i total koks... min computer ville bare ikke åbne programmet der skulle bruges til at åbne skriftyperne eller fronterne som det vist kaldes..

Har spurgt om hjælp... men der er ikke rigtig nogen der melder sig på banen.. det kunne være jeg skulle gøre det igen :cheerleader3: ...

0

Del dette indlæg

Så kom jeg forbi din tråd, langt om længe :cheerleader3:

Vi er efterhånden mange Augustbrude, der bliver travlt rundt om i landet om et lille år :respekt:

Jeg er VILD med kjolen med det mørke bånd under brystet, ville ønske at jeg havde kroppen til sådan en kjole!

Og :ilovebryllupsklar: flot feststed du har fundet, det er jo helt perfekt, intet mindre!

Glæder mig til at følges med dig herinde.

0

Del dette indlæg

Så kom jeg forbi din tråd, langt om længe -HAHA-

Vi er efterhånden mange Augustbrude, der bliver travlt rundt om i landet om et lille år :)

Jeg er VILD med kjolen med det mørke bånd under brystet, ville ønske at jeg havde kroppen til sådan en kjole!

Og -HAHA- flot feststed du har fundet, det er jo helt perfekt, intet mindre!

Glæder mig til at følges med dig herinde.

Det skal du være velkommen til.. Der sker desværre ikke så meget her inde lige for tiden.. Jeg jar lidt sværet ved at finde ud af next step er...

Men skal nok finde på meget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i bare nogle dejlige tøser her inde...

Har lige fået hjælp med sangen til min mormor og bedstefar guldbryllup... er virkelig dårlig til sådan noget.. spørger om hjælp og vupti... hjælpen er på vej...

TAKKER

Gud hvor er det svært at finde tid til både egenbryllupsforberedelser og guldbryllup.. og ja.. lige en erhvervsjura eksamen oveni... Arghh... er til at gå til.....

0

Del dette indlæg

Har lige fået hjælp med sangen til min mormor og bedstefar guldbryllup... er virkelig dårlig til sådan noget.. spørger om hjælp og vupti... hjælpen er på vej...

TAKKER

Gud hvor er det svært at finde tid til både egenbryllupsforberedelser og guldbryllup.. og ja.. lige en erhvervsjura eksamen oveni... Arghh... er til at gå til.....

SÅ er det jo godt du er qvinde og kan multi tarske ;)

0

Del dette indlæg

TAKKER

SÅ er det jo godt du er qvinde og kan multi tarske ;)

He he.... ja... tror faktisk at jeg skal arbejde lidt på den... :cheerleader3: ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer