ditlund

brudebuket

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Min kæreste og jeg har besluttet os for vildemarkblomster til dagen og tænkte også på noget i den stil til brudebuket. Hvad er normalt at give for en brydebuket, og er der nogle af jer der skal eller havde en brudebuket hen af markblomsterstilen??? nogle herinde med en fed ide til udseende af brudebuketten, min brude kjole ser sådan her ud:

Du må meget gerne vedhæfte billedet af din,samt pris.

Kærligst Ditte

post-30062-1192976305.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak Ditte, men har kigget under det emne, jeg fylder blandt andet mest under det emne, men jeg kan ikke rigtigt få inspiration eller høre hvad de andres erfaringer er med pris, og jeg ville jo også gerne se om der var nogen herinde som har en go ide, mht hvad der passer til min kjole, men måske stadig til en billig penge.

Kh Ditte :)

0

Del dette indlæg

Jamen jeg har da en ide, som jeg selv har tænkt mig at bruge.

Med hensyn til prisen, må jeg melde pas, da min brudebuket skal laves af en af mine rigtig gamle venner, som i dag har en stor blomsterforretning på Amager, og han giver mig den som en del af min bryllupsgave.

Nu ved jeg jo ikke hvad årstid I skal giftes på, men vi skal giftes til august, og her er der jo stor sæson for lyng. Jeg skal derfor have lyslilla lyng i min buket. Jeg har tænkt på at kombinere det med hvide roser eller liljer (det er jo godt nok ikke vilde blomster meeennn...)

Jeg synes at lyng er så flot, og så er det også billigt.... :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan se min buket i min tråd. (bagerste side - side 7) Den var billig, fordi den ikke skulle bindes rigtigt, men blot samles. I alt kr. 250 inkl. 2 brystbuketter.

Jeg havde også en rembo på - men det skal nu ikke være så afgørende.

Jeg havde slet ikke tænkt på at det skulle være en billig buket - men fordi jeg ville have det så simpelt og naturligt - ja, så blev det det.

Hej fra knirke

Redigeret af Knirke
0

Del dette indlæg

Tak ska i ha! Lyng er jeg faktisk også ret tosset med, og hvis det er billigt er det jo så bare perfekt!

Jeg kender også en der gerne vil binde den for mig, dog ikke så godt, hun er mor til en af min kærestes venner, så ved ikke hvor meget hun vil tage for den.. det bliver spændende. nu må vi se.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer