Guest Hanna Funk

Dyr Brudekjole

42 indlæg i dette emne

Jeg har også planer om kun at blive gift 1 gang. Men ALDRIG I LIVET ville jeg give 10.000 kr eller mere for en kjole. Der findes rigtig mange flotte kjoler og det er faktisk muligt at købe kjoler til under den halve pris. Enten ved at tage en tur til Tyskland eller Sverige. Eller ved at købe den brugt. Man kan jo også se på kjoler her under butikkernes udsalg, hvor der mulighed for at gøre fantastiske køb som fx Rikkebruden har gjort. Men det er jo så bare min mening og det vigtigste er vel bare den rigtige fornemmelse er der når man har kjolen på og så må man tage stilling til om budgettet kan holde til en dyr kjole. Uanset hvad du vælger, så god kjolejagt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt også kjole på udsalg. Nedsat fra 9000 til 5000, hvilket for mig var rigtig meget for en kjole. Jeg ved godt det kun er en gang i livet osv., men jeg tænker stadig på alle de andre ting jeg kunne få for de sidste 5-10000 kr, der er i prisforskel på de nævnte kjoler.

Men sådan er vi forskellige og har heldigvis al ret til at være det :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fået KJOLEN ídag. Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet jeg skulle have en kjole til over 10000. Men det var bare kjolen, og min mor var enig, og uanset pris var det bare den jeg skulle ha. Så hun har lige givet mig min drømmekjole til den nette sum af 12500 kr. + 400kr. for slør.

Vi var endda taget på udsalg, men jeg faldt selvfølgelig total pladask for en helt ny model, typisk!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg havde aldrig regnet med at skulle give over 10000 for en kjole, der skal bruges en dag.

men den kjole jeg har købt har jeg givet 12000 for incl. skørt. da jeg prøvede denne kjole, stod det bare klart at det skulle være den, og ingen anden.

Har du et billed af den??

Havde det på samme måde da jeg fandt min. Alle andre kunne være ligegyldige når jeg først havde haft den på. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spændende emne

Jeg har prøvet Kjolen i Lucca, den kostede 13.500, men det var mere end jeg ville/kunne give, for jeg synes at der skal være sammenhæng i tingene, vi vil ikke holde spare bryllup og så købe kjole til mig til over 10.000.

Jeg endte med at være så heldig at finde en magen til Rikkes til lagerudsalg, og den er jeg super glad for.

Jeg kan godt lide at spare :cheerleader3:

Jeg synes at man skal købe sit livs kjole hvis man har råd til det, og det er i tråd med resten af brylluppet, bare min ydmyge mening.

~ :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Fandt min på udsalg hos Panayotis, så slap med 6000 kr plus lidt til tilretning og opbevaring. Og selvfølgelig slør mv ved siden af.

Det kom til at passe meget godt med mit budget.

Hvis ikke der havde været udsalg, skulle jeg have givet 12.000 kr, hvilket der simpelthen ikke var råd til. Kan 100% følge tanken om "det er jo den store dag, og så skal der ikke mangle noget mht kjolen" - men hvad skal man gøre, når der er en grænse for pengestrømmen. Må indrømme, jeg hellere vil undvære end gældsætte mig..

Nå, men mit problem løste sig heldigvis på den skønneste måde. Super kjole, super billig. Længe leve udsalg !

0

Del dette indlæg

For mit/vores vedkommende har det simpelthen været økonomisk nødtvunget at vi lagde et ultrastramt budget, da vi lige har købt sommerhus. Så jeg gav mig selv det (troede jeg) komplet urealistiske mål, at ALT jeg skulle have på maks. måtte koste kr. 4.000,00! Tro det eller lade være, men det er rent faktisk lykekdes mig :cheerleader3: .

Jeg vil da ikke nægte, at kjolen godt kunne have været meget større og flottere, hvis det virkelig skulle have været drømmekjolen, men så ville den på den anden side også blive så meget dyrere, at vi ikke ville have råd, og så må man jo prioritere. Jeg ved godt det er den eneste gang, men for mig er det nu engang det vigtigste i verden at blive gift med min dejlige kæreste, så må jeg leve med "discountudgaven" af bryllup, kjole m.m. -HAHA- . Som det er nu bliver det kirkebryllup og middag for de nærmeste, alternativet havde været rådhuset, og med al respekt for at nogen vælger denne løsning, så ville det nu blive lige trist nok :-).

Alt i alt har jeg måttet slippe:

Kjole 2.500,00, Slør 275,00, Sko 399,00, Hårpynt 249,00, Strømpebånd 65,00, Skørt 500,00, ialt kr. 3.988,00. Og så er det kun skørtet, jeg har købt brugt :-). Tilretningen af kjolen har jeg heldigvis min superdygtige moster til at sørge for :-).

Nu er der kun 12 dage til jeg skal giftes -HAHA- JUBIIIIIIIIIIIIIIII :-).

post-31164-1193663287.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mit/vores vedkommende har det simpelthen været økonomisk nødtvunget at vi lagde et ultrastramt budget, da vi lige har købt sommerhus. Så jeg gav mig selv det (troede jeg) komplet urealistiske mål, at ALT jeg skulle have på maks. måtte koste kr. 4.000,00! Tro det eller lade være, men det er rent faktisk lykekdes mig -HAHA- .

Jeg vil da ikke nægte, at kjolen godt kunne have været meget større og flottere, hvis det virkelig skulle have været drømmekjolen, men så ville den på den anden side også blive så meget dyrere, at vi ikke ville have råd, og så må man jo prioritere. Jeg ved godt det er den eneste gang, men for mig er det nu engang det vigtigste i verden at blive gift med min dejlige kæreste, så må jeg leve med "discountudgaven" af bryllup, kjole m.m. -HAHA- . Som det er nu bliver det kirkebryllup og middag for de nærmeste, alternativet havde været rådhuset, og med al respekt for at nogen vælger denne løsning, så ville det nu blive lige trist nok :-).

Kjole 2.500,00, Slør 275,00, Sko 399,00, Hårpynt 249,00, Strømpebånd 65,00, Skørt 500,00, ialt kr. 3.988,00. Og så er det kun skørtet, jeg har købt brugt :-). Tilretningen af kjolen har jeg heldigvis min superdygtige moster til at sørge for :-).

Nu er der kun 12 dage til jeg skal giftes :) JUBIIIIIIIIIIIIIIII :-).

Altså nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du havde drømt om, mne jeg synes din kjole er perfekt til dig :cheerleader3: Den klæder dig godt og du ser fantastisk ud. Stort tillykke med bryllupet om 12 dage -HAHA-

Hilsen Betina

0

Del dette indlæg

Min Rembo kjole kostede 12.000 kr. Mit budget var 6-8.000 kr., men jeg måtte bare eje den. Og man bliver jo kun gift een gang -HAHA- Jeg har så valgt at sælge den, og så er mit budget på en eller anden måde overholdt alligevel :cheerleader3:

- Henriette -

post-23634-1193734831.jpg

0

Del dette indlæg

For mit/vores vedkommende har det simpelthen været økonomisk nødtvunget at vi lagde et ultrastramt budget, da vi lige har købt sommerhus. Så jeg gav mig selv det (troede jeg) komplet urealistiske mål, at ALT jeg skulle have på maks. måtte koste kr. 4.000,00! Tro det eller lade være, men det er rent faktisk lykekdes mig :bearhug: .

Jeg vil da ikke nægte, at kjolen godt kunne have været meget større og flottere, hvis det virkelig skulle have været drømmekjolen, men så ville den på den anden side også blive så meget dyrere, at vi ikke ville have råd, og så må man jo prioritere. Jeg ved godt det er den eneste gang, men for mig er det nu engang det vigtigste i verden at blive gift med min dejlige kæreste, så må jeg leve med "discountudgaven" af bryllup, kjole m.m. :bearhug: . Som det er nu bliver det kirkebryllup og middag for de nærmeste, alternativet havde været rådhuset, og med al respekt for at nogen vælger denne løsning, så ville det nu blive lige trist nok :-).

Nu er der kun 12 dage til jeg skal giftes :bearhug: JUBIIIIIIIIIIIIIIII :-).

Altså nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du havde drømt om, mne jeg synes din kjole er perfekt til dig :cheerleader3: Den klæder dig godt og du ser fantastisk ud. Stort tillykke med bryllupet om 12 dage :bearhug:

Hilsen Betina

Tusind tak :bearhug:. Jeg må nu indrømme, at jeg bliver gladere og gladere for kjolen, jo mere jeg kigger på billedet af den HUUG. Og IH, hvor jeg altså bare glæder mig til om 11 dage :bearhug: .

0

Del dette indlæg

Min Rembo kjole kostede 12.000 kr. Mit budget var 6-8.000 kr., men jeg måtte bare eje den. Og man bliver jo kun gift een gang :bearhug: Jeg har så valgt at sælge den, og så er mit budget på en eller anden måde overholdt alligevel :cheerleader3:

- Henriette -

Det er godt nok også en flot kjole.

Men hvor meget kunne du få for kjolen? For jeg har bare svært ved tro at unge kvinder har lyst til købe en brugt kjole, men vil have deres egen nye kjole....

Men det da godt nok en flot kjole og hvis du har kunnet sælge den så må jeg nok også kunne det efter brylluppet. skal bare lige bestemme med mig selv om jeg tør sælge den, for jeg spekulere på om det ikke må være underligt at sælge sin egen brudekjole videre til en fremmed...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hanna Funk: Den er endnu ikke solgt, men er sat til salg for 6.000 kr. Jeg kiggede selv efter en brugt kjole, men fandt ikke drømmekjolen. Hvis man kan finde drømmekjolen brugt, er der jo mange penge at spare. Og for mig betyder det ingenting om kjolen er ny eller brugt.

- Henriette -

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer