RogK

Bordplan

5 indlæg i dette emne

Hej :thumbsupsmileyanim: fan.

Ja jeg er kommet i tvivl, hvem skal sidde ved høj-bordet???

jeg har ingen bedsteforældre og det er kun Kaspers mormor der kommer, hvem skal man så sætte der oppe ud over vores egne forældre selvfølgelig.

Hvad med Forloveren, skal han sidde ved højbordet?

Håber i kan hjælpe mig.

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forloveren kunne sagtens sidde ved højbordet. Det ville være en fin tak for hjælpen. Ellers kan I jo sætte den/dem der er jer nærmest uanset om det er familiemedlemmer eller venner. Jeg synes man stort set kan gøre som man vil her i 2007, men skal dog stadig overveje sine planer således at man ikke træder nogen over tæerne. I den yngre del af min familie har man i årevis gjort noget særligt ud af gudforældrene, men det er jo forskelligt hvordan man har det med den slags.

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

Hej..

Jeg synes, man skal gøre, som man har lyst til..

Vi overvejer at adoptere en strategi fra nogle gode venner, vi var til bryllup hos. De mente, at de så deres forældre så tit, at de hellere villle sidde sammen med deres gode venner, som de ikke så så tit - inklusiv os :thumbsupsmileyanim:

Det var bare så hyggeligt! Og jeg tror faktisk også, at forældrene fik mere ud af at sidde sammen med nogle af deres søskende el. lign., som de ikke så så tit..

Så sådan gør vi nok også.. Hvis vi ikke tramper på nogen tæer!

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer