Guest Sandra&Christian

Min store drøm: Bruden

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Udsendelsen blev vist første gang i maj, og jeg griner stadig lidt af den.

Det var ham der med karbonader og tyggegummi :cheerleader3:

Der var vist en længere sag der kørte efterfølgende mellem parret og arrangøren pga budgettet. tsk tsk.

Selve uddsendelsen synes jeg er klippet for hårdt. Bruden er ked af det meget af tiden, og moderen sidder bare siger nærmest ingenting og gommen virker meget .... usympatisk.

Det var sjovt at se den.

~

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Udsendelsen blev vist første gang i maj, og jeg griner stadig lidt af den.

Det var ham der med karbonader og tyggegummi :ilovebryllupsklar:

Der var vist en længere sag der kørte efterfølgende mellem parret og arrangøren pga budgettet. tsk tsk.

Selve uddsendelsen synes jeg er klippet for hårdt. Bruden er ked af det meget af tiden, og moderen sidder bare siger nærmest ingenting og gommen virker meget .... usympatisk.

Det var sjovt at se den.

~

Ja, hold da op hvor vi grinede af gommen. :respekt:

Og han er usympatisk. :smoking: Jeg er selv ryger, men man behøver da ikke ryge hele tiden. Man så ham jo ikke uden en smøg i kæften.

Tænk - han tog sit kravat af allerede inden han kom i hellikopteren. :cheerleader3: Havde det været min mand, vile jeg bede han om at have bare en smule dannelse, bare den ene dag.

Og nu ved jeg da ikke lige priserne der hvor de bor. Men at sige en limo og en helikopter stort set koster det samme. Ja, den køber jeg altså ikke.

Heto

0

Del dette indlæg

Vi grinte også meget af gommen! Især hvordan han gumlede på det tyggegummi under vielsen... den fik bare ikke for lidt!!!

Jeg synes hendes kjole var super smuk! Men at arrangementet kostede så meget forstår jeg ikke!!!!

Jeg er blevet helt vildt følsom på det sidste hvad angår bryllupper, så var da lige ved at knibe en tåre under søsterens tale.... Det plejer nu ikke ligne mig, når det er vidt fremmede.... Men det har jo ændret sig!!!!

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sad og så programmet sammen med min søster i torsdags (2 dage før vores bryllup), og da brudens søster holdt tale, sagde min søs: øh, er det meningen og forventes det, at brudens søster skal holde tale eller hvad???" - øv, tænkte jeg, det havde jeg da håbet.....

.... Det viste sig da også at være et supersnedigt trick, der skulle lede storesøster her på afveje, for mine søstre havde lavet det mest rørende/sjove/kærlige indslag, man kunne tænke sig :cheerleader3:

Hurra for søstre :bearhug: :bearhug:

...og så lige et :bearhug: til gommen i programmet - det der tyggegummi er total dårlig stil!!!!!!

Redigeret af Frøken Smil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer