pusserrnus

kan i ikke hjælpe mig med denne her

6 indlæg i dette emne

post-28319-1193413092.gif

Ja som overskriften siger så skal jeg have sat små lyseblå (ikke helt lyserblå) blomster på det her billede me nforstår ikke helt hvordan jeg gør uden det ser dumt ud!!

Håber i forstod!!

Håber nogen kan hjælpe!!!

lidt a la det her eller det her

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan skal blomsterne se ud, hvor skal de sidde og hvor mange skal der på?

Det virker som om bladene er i en meget lav opløsning, men det er måske bare, fordi de er sat ind her...?

Det skal sån set bare være blomster, det ligemeget hvordan de ser ud, nogle nemme og pæne nogle. de skal sidde rindt omkring så det ligner det er nogen der er sidder på bladranken. Der skal bare på så det ser godt ud.

det er fordi det er sat ind at det ligner en lav opløsning

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det virker som om bladene er i en meget lav opløsning, men det er måske bare, fordi de er sat ind her...?

Det skal sån set bare være blomster, det ligemeget hvordan de ser ud, nogle nemme og pæne nogle. de skal sidde rindt omkring så det ligner det er nogen der er sidder på bladranken. Der skal bare på så det ser godt ud.

Her er et forsøg (formindsket). Sig til, hvis jeg skal mail'e den rigtige til dig. :cheerleader3:

Jeg har den både med hvid og med gennemsigtig baggrund.

post-30829-1193558480.jpg

0

Del dette indlæg

Her er et forsøg (formindsket). Sig til, hvis jeg skal mail'e den rigtige til dig. :cheerleader3:

Jeg har den både med hvid og med gennemsigtig baggrund.

Du må meget gerne maile den til mig.

Skriver lige en pm med mailadresse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer