Guest louisepus

svigerfars samlever

9 indlæg i dette emne

ja som i kan se er dette et lidt følsom område jeg begiver mig ind i.

min svigersfars samlever er 30 år ynger end ham han er 78 og hun er omk. 45, hun er ikke helt rask, hun får en masse af piller for at hun kan være nogenlunde normal.

problemet er at hun ter sig dårlig når hun er i byen, hun begynder at hyle op om alting, alt mellem himmel jord, og det er slemt, jeg hader bare tanke om at hun skal med, for det skal hun jo.

hver gang der har været noget om de kongelige skal giftes, tuder hun over at de ikke skal giftes og han elsker hende ikke. hun er sød nok, men hun gentager alt hvad han siger, hun har ingen mening selv.

så jeg er noget spændt på hvordan hun ter sig til vores bryllup, har mest lyst til at sige til hende at hvis laver rav i det bliver hun sendt hjem, og skal ikke for vent at se mig mere. ved godt at det lyder hård, men det er sån jeg har det

så jeg krydser finger for at hun ikke laver en scene

hilsen louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Puha, den er altid svær med de (undskyld sproget) mere åndsvage familiemedlemmer. For ofte er der en forventning om at man bare skal tage hensyn til disse. Blev selv gift for et år siden. Gik med lidt de samme spekulationer og vores (min man og jeg) holdning var helt klar. Den eller de der laver ravage, ryger ud med fuld musik. Heldigvis blev vores bekymrninger gjort til skamme, og alle vore gæster var fantastiske. Håber det samme sker for dig/jer :-)

Knus fra

Xzenia

0

Del dette indlæg

Min mening : Hvis hun skaber sig, er det på tide hun skal hjem.

Ikke mere pjat med hende. SLUT, PRUT & BASTA!!!!

:ditto:

Det er godt nok et følsomt emne, men på sin bryllupsdag synes jeg altså man skal have lov til at sige fra!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg håber at hun kan opføre sig nogenlunde "normal" kan slet ikke overskud hvis der skal være bøvel med hende

Har i ikke en i familien der er rimelig fast, kontant og kan bevare et køligt overblik i til spidsede sitiuationer der kan blive sat på "opgaven" at tage hånd i hanke med hende hvis tilfældet skulle være ude at hun optrådte dårligt så var i måske selv fri for at tænke så meget på det på selve dagen :thanks:

0

Del dette indlæg

ja jeg håber at hun kan opføre sig nogenlunde "normal" kan slet ikke overskud hvis der skal være bøvel med hende

Har i ikke en i familien der er rimelig fast, kontant og kan bevare et køligt overblik i til spidsede sitiuationer der kan blive sat på "opgaven" at tage hånd i hanke med hende hvis tilfældet skulle være ude at hun optrådte dårligt så var i måske selv fri for at tænke så meget på det på selve dagen :thumbsupsmileyanim:

Hej

Rigtig god ide med at finde en der lige er opmærksom på denne store dag.

0

Del dette indlæg

jo det har vi da, men det hjælper jo ikke noget at hun så begynder at tude når man siger til hende at hun skal tage sig sammen.

nå men det skal nu ikke fylde hele min planlægning, der er jo en masse andet der skal gøres.

Men i alle skal have tak for at i læste med og ikke mindst en STOR TAK for dem der har svaret. jeg sætter en stor pris på jer alle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer