Guest sysserpigen

Hofteholder eller selvsiddende???

16 indlæg i dette emne

Jeg har aldrig prøvet at ha´ en hofteholder på, og syns da egentlig at det ser ret sexet ud. Selvsiddende er da også vildt frækt, men min erfaring med selvsiddende er, at de lige pludselig sidder nede om anklerne, men har da også kun prøvet sådan nogle Bilka nogle - fedt at skvatte i sine strømper op af kirkegulvet :griner:-

Hvad gør/gjorde i???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej!

Jeg var forbi Wolford idag for at se de selvsiddende jeg vil have. Hun nævnte så at det kunne være jeg ikke skulle have dem på hele dagen fordi det kan slide på lårene, så jeg er lidt i tvivl.

Men jeg tror jeg ender i den alligevel, så må jeg tage dem af senere på aftenen.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Hovsa, det er da noget, jeg overhovedet ikke har skænket en tanke.

Tror egentlig også, at siliconen kunne være lidt irriterende at have på i så mange timer. Men ok, det er en hofteholder nok også. strømper på dåse lyder meget fikst.

Der er ikke andet at gøre tøser, end at prøve det hele og få nogle erfaringer :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æhhh... Nu spørger jeg nok dumt: Men hvad er "strømper på dåse" mon ??? :rolleyes:

Knus

:bestwishes:

Camilla

Det er en form for spraytan, det føles som strømper og fås i forskellige beige/brune farver (hudfarver), det er nemt at sprøjte på og tages af med vand og sæbe.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Jeg har da heller ikke skænket det en tanke med stømper....ÆHHHH?

Hm men som jeg ser det er det nok en mindre detaljem også tænker jeg behøver man overhovedet at have strømper på, nu skal jeg giftes i starten af Juli, så mon ikke jeg kan holde varmen??? ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok! Tak for jeres svar. Meget mærkeligt synes jeg.. :rolleyes: "Spray-strømper"..

Tror jeg holder mig til de selvsiddende. Har endda spillet teater med dem - tro mig, det er MEGA varmt - men de er altid blevet siddende. Man skal bare sørge for at få nogle i rigtig god kvalitet. Det kan godt betale sig!

Og så synes manden at de er frække.

Knus

:bestwishes:

Camilla

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg jo godt at små fine nylonstrømper ikke lige er det, der holder bedst på varmen, men trods alt er de bedre end helt bare ben om vinteren - men hvad er deres formål om sommeren? spurgte jeg nok lidt dumt :) Hvilket afføder mit næste spørgsmål: de der dåsestrømper, varmer de ikke endnu mindre end de alm?

Her er jeg nået ind i en dobbelt ikke forståelse af strømper på dåse :balloons: og håber nogen kan forklare yderligere...

Jeg er "nødt til" at have strømper på, da der er indbygget strømpeholder i min korsage (og der sikkert er koldt i marts) Men havde jeg ikke haft korsagen, havde jeg helt klart valgt hofteholder.

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Jeg vil da godt lige indskyde en kommentar om de der hofteholdere. :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde selv valgt hofteholder og strømper til vores bryllup, men det var altså ikke ensbetydende med, at jeg ikke skulle hente strømperne op fra gulvet. :heart:

Okay, jeg har ikke de største hofter, men jeg troede det var meningen, at hofteholderne skulle holde strømperne oppe, og ikke at strømperne skulle trække hofteholderen nede... :) og det var jo ikke fordi jeg syntes at min hofteholder var for stor... :)

Nå, men jeg havde en forrygende dag alligevel... og kunne jeg gøre det om havde jeg stadig valgt hofteholder :hug: !

Jeg tænker på, at hvis jeg havde haft corsage på, om strømperne så kunne have trukket hele corsagen ned omkring lårene på mig... :) - det kunne de nok ikke... :)

Nå, men til alle jer der overvejer hofteholdere - det kan være en fordel at iføre sig seler eller andet der går op over skuldrene, så er I på den sikre side...

:cheerleader3: WannaBE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer