Lysgaard

Frisør i Ikast..

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Lysgaard.

Jeg er også selv igang med at finde en frisør i Ikast, da jeg også skal giftes til sommer.

Jeg har snakket med Maibom's hårkunst og de tager ca. 1050 kr for prøveopsætning og opsætning på dagen.

Jeg har også snakket med trend-cut og det er lidt forskellige priser: alt fra 165 kr pr. kvarter til 100 kr pr. kvarter. En prøveopsætning koster 235 kr.

Så er der selvfølgelig også Poul M, men kender ikke priserne der.

Jeg ved dog ikke om de tager hjem til én på dagen...

Men håber jeg kunne hjælpe lidt

Hilsen den kommende Fru Kold

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Nej, ved Maibom er det en fast pris, men det afhænger selvfølgelig af, hvor meget du skal have lavet osv. Ved ikke hvad det koster hvis det kun er opsætning på dagen.

Men ved du så hvor man finder én til at lægge make-up? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen i nærheden af Ikast.

Klem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej desværre ikke.. Har været ved at ovejveje at lægge det selv.. Men er der ikke nogle af frisørene, der måske gør det også.. Har overvejet at undersøge det.. kan lige spørge min veninde, som fik sat hår ved PoulM i Ikast..

Jeg er også på jagt efter en kosmetolog el. lign. på den egn. Så lige på forsiden af avisen i går, at der er kommet en ny (synes i hvert fald ikke, jeg har set den før) på Sieferts plads, Clinique Pieche. Der har vist før været frisør mm.

Hot'n tot på Strøget skal sætte mit hår. Hun er allerede nu ved at forme frisuren, da jeg går fra ret kort til "så-langt-det-kan-nå-at-blive". Super betjening, klipning og pris. Hun brugte en del tid første gang på at "se" hvad der skulle gøres.

Ved ikke, hvad hun skal have for at sætte håret til den tid, men hun ville også gerne sætte på noget familie, som kommer langvejs fra.

Har prøvet et par af de andre i byen, og ja... der er en grund til, jeg ikke kommer der mere. ;)

0

Del dette indlæg

Hej jyden.

Jeg fik tilbudt en pakke med spa, håropsætning, make up og hjælp til at komme i kjolen fra Hot´n tot. Men synes det var meget dyrt. Men jeg skal have lagt make up ved Klinik Pieche på sieferts plads. det koster 350 kr. Hun tager også ud men det koster ekstra. Jeg ved ikke hvor meget. Men det var da en mulighed.

Hilsen Annette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jyden.

Jeg fik tilbudt en pakke med spa, håropsætning, make up og hjælp til at komme i kjolen fra Hot´n tot. Men synes det var meget dyrt. Men jeg skal have lagt make up ved Klinik Pieche på sieferts plads. det koster 350 kr. Hun tager også ud men det koster ekstra. Jeg ved ikke hvor meget. Men det var da en mulighed.

Hilsen Annette

Tusind tak for svaret!!!

Jeg spurgte Hot'n tot (som skal sætte mit hår), og hun svarede, at hun ikke lagde make-up. Men der er jo heldigvis ikke så langt "over på den anden side" til Pieche. ;)

Vi er minimum 3, der skal have lagt make-up, så mon ikke, det går at få hende ud...?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer