bqueen

Maria og Kims bryllup - 20. oktober 2007

121 indlæg i dette emne

Så er det blevet min tur til at berette om vores dejlige bryllupsdag.

Vi starter ud dagen før dagen.

Min kæreste og jeg bor i København, men familien er hjemme i Jylland, så det var lidt af et projekt at få det koordineret med vennerne fra København som skulle med til fastlandet for at feste. Men min sviger-moster lagde hus til at jeg og 9 venner og veninder kunne sove der dagen før dagen. Og hold da op hvor vi hyggede os :thumbsupsmileyanim: Det var rigtig dejligt at vi var så mange så jeg ikke havde så meget overskud til at tænk så jeg blev nervøs.

Men egentlig var jeg ikke nervøs, for jeg havde slet ikke opfattet jeg skulle giftes dagen efter. jeg vidste godt jeg skulle til bryllup dagen efter, men ikke at det var mig der var bruden !! Så jeg var helt rolig indtil videre.....

Jeg kunne dog ikke falde i søvn men lå og vendte og drejede mig indtil ved 2 tiden, og vågnede igen næste morgen lidt i 6 fordi jeg drømte Kim ikke kom i kirken....

Redigeret af bqueen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom dagen endelig.... Det var nogle lange timer at trisse rundt indtil folk vågnede ved 8 tiden.

Klokken 9.00 kom frisør/make-up artisten, og så kørte det ....

Jeg er ikke vant til at gå med så meget sminke, så jeg syntes jeg så MEGEt underlig ud da jeg kiggede mig i spejlet, hehe!! Men hun forsikrede mig om det skulle ses som en helhed med opsat hår, kjole osv. og det kom da også til at se rigtig ud til sidst :thumbsupsmileyanim:

Det eneste minus var at jeg fik make-up på jeg ikke kunne tåle, jeg havde ellers oplyst jeg er allergisk overfor parfume, så jeg havde løbende øjne og snot næse hele dagen sådan VIRKELIG så jeg måtte tørre øjene og næse hele tiden, det er jeg ret ked af hun ikke tog hensyn til. Min egen make up er der ingen problemer med.

post-27749-1195659319.jpg

Redigeret af bqueen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som en overraskelse havde min mor arrangeret kørsel, men det skulle være en overraskelse, så jeg var meget spændt på hvad det ville være. Havde bare fået besked på at være klar klokken 12.45 SHARP!

Jeg havde forventet en limousine, hestevogn eller en veteranbil.... Men til min store overraskelse komer den fedeste og flotteste Hvide Cadillac fra 1970 med blomster, fin schauffør med kasket og hvide handsker... FANTASTISK!! :thumbsupsmileyanim: Og så var der champagne, skønt til nerverne (som endelig var på vej)

Fik ikke lige et billede der, men her kører vi så væk :thumbsupsmileyanim: Ret koldt med åben tag i slutningen af oktober skal lige siges.

post-27749-1195660806.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Here comes the bride.....

Det var et af de bedste øjeblikke på dagen, da vi kom kørende til kirken og klokkerne ringede kun for mig - Så vidt jeg har forstået siger man de ringer for at kalde bruden til kirken.

Min stedfar var ved ar fortælle mig noget om mobiler og et eller andet med kunne slet ikke koncentrere mig, og min veninde som var med i bilen sagde også til ham jeg var helt andre steder i mine tanker, hehe!!

Det var en rigtig hyggelig tur til kirken.... Det var RIGTIG koldt med åben tag i oktober, men fedt alligevel. Folk vinkede, hujede og råbte tillykke osv. man følte sig næsten som en kongelig :thumbsupsmileyanim:

Men nu ville jeg bare gerne ind og giftes med Kim..... Og PUHA PUHA hvor var jeg ved at blive nervøs!!

post-27749-1195666223.jpg

post-27749-1195666237.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her skal der lige tørres øjne igen igen, ikke fordi jeg græder, men pga. af den (#)"="#(&%"& sminke som bare for alt til at løde ud af hovedet på mig, det er det eneste jeg VIRKELIG er ked af fra den dag. Jeg tørrede øjene og næse så meget den dag at jeg havde ondt under øjnene før maden kom på bordet. Synes hun som professionel måtte tage højde for den slags når jeg nu HAVDE gjort hende tydeligt opmærksom på jeg er allergisk over for parfume, men hun forsikrede mig om at hendes produkter var meget gode..... Hmmm, mine egne make-up produkter er der nu aldtig problemer med.... NÅ, men pyt.....

post-27749-1195666563.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et projekt at få mig ind og ud af bilen.....

Men schaufføren havde bare total styr på det med at få brude i kæmpe kjoler med stivere og nervøse ben ud af bilen, og min veninde hjaælp også til :thumbsupsmileyanim: .... Men vi fik da grint lidt af min vælten rundt ved af- og påstigning :thumbsupsmileyanim: han var bare super til at være fed-bil-schauffør, han kan helt sikkert anbefales.....

post-27749-1195726173.jpg

post-27749-1195726182.jpg

Redigeret af bqueen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde beskeder :thumbsupsmileyanim: Det er jo lige så man rødmer, hihi :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg burde nok fortælle hende at sminken næsten havde modsat effekt end den ønskede på selve dagen, så hun ved det til en anden gang, men det er lige det med at få det gjort.

Maria :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudebuketten.....

Da vi kom til våbenhuset skulle jeg straks se om Kim nu havde husket min brudebuket.... For jeg havde haft mareridt om den ikke var kommet med, men seelvfølgelig havde han husket den, fjollede mig :thumbsupsmileyanim:

Og den var bare SÅ flot, lige som jeg havde ønsket den, bare lidt flottere, hihi!!

post-27749-1195667683.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare flot! Jeg blev selv gift den 20. oktober, dog i Sverige. Vi var bare så heldige med vejret den dag. Det flotteste solskin :thumbsupsmileyanim:

Jamen tillykke med brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Ja, vi var meget heldige med vejret, det ville jo ikke være en overraskelse hvis det regnede eller bare var gråt og kedeligt.

Maria.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvor er du altså aldeles smuk - både håret og kjolen er bare :thumbsupsmileyanim: !!

Det synes jeg er for dårligt at hun har 'glemt' det med makeuppen.. det er rigtig ærgeligt

Iiih, jamen tusind mange tak :thumbsupsmileyanim: Ja, det var rigtig kedeligt hun gav mig "forkert" make-up på, men hvad søren, jeg blev da gift alligevel og havde en dejlig dag :thumbsupsmileyanim:

Maria.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer