LisaJ

Mit Dilemma

6 indlæg i dette emne

Sagen er den at vi skal giftes den 14/6-08 og jeg glæder mig rigtig meget.

Dog er der et lille problem mht kjole.

Vi har prøvet at blive gravide i to år og det har lykkedes tre gange, men jeg har mistet alle gangene :cheerleader3: Er blevet undersøgt på kryds og tværs og vi får svar til januar om noget er galt.

Vi prøver stadig og det ville være fantastisk at stå som gravid brud, men hvad med kjolen? Synes Panayotis har enormt flotte kjoler - skåret godt til den gravide mave, men hvad hvis jeg ikke er gravid - vil jeg så hellere have en corsagekjole etc.

Jeg har ikke prøvet kjoler endnu og tør ikke købe en kjole til den gravide mave før efter nakkefoldsskanningen men blier det så for sent? Synes det er lidt svært ...

Håber i kommer med gode input

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke gravid endnu, vel?

For så er der næsten grænser for hvor stor du kan nå at blive til brylluppet juni...

Så vil jeg umiddelbart foreslå en kjole med snørreryg - der er plads til justeringer, såfremt du har en lille bule på maven til brylluppet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er supersjovt at prøve kjoler!

Så mit råd til dig er, at du tager ud og prøver kjoler lige med det samme du får lyst til det, og så kan du jo prøve både evt. gravide kjoler og evt. ikke-gravide kjoler. Hvis du så forelsker dig i en af hver, så kan du spørge ekspedienten hvor lang tid du kan vente med at købe den.

Jeg begyndte først rigtigt at prøve kjoler i februar/marts og blev gift i juli, uden at det gav problemer. Jeg oplevede at mange butikker forsøgte at stresse mig med at jeg var lidt sent ude, men så når jeg alligevel var der kunne jeg vælge det hele.

Dvs. at du uden problemer kan vente med at beslutte dig til februar. Hvis den kjole du forelsker dig allermest i er en kjole man sagtens kan være gravid i, så står du jo uden problemer. Hvis ikke, synes jeg at du må tage problemet når du kommer så langt. Tag billeder når du prøver, og lad os andre zillaer hjælpe - det vil vi mere end gerne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har længe udsat vores bryllup pga at jeg ikke vil stå som gravid brud. vi er også i behandlig for barnløshed, men nu har jeg simpelhen besluttet at det ikke må styre vores liv. så jeg har tænkt mig at gå ud at se på kjole inden for kort tid, og bliver jeg gravid er det bare sådan det skal være og så er det gode jo at jeg får 2 kjoler.

:thumbsupsmileyanim:

Kan du ikke sætte en dato fx 4 måneder inden bryllupet og så beslutte at det er der du køber kjole. For der går jo også lidt før man kan se det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres gode råd.

Er ikke gravid endnu - eller det kan godt være men ved det i hvert fald ikke endnu :thumbsupsmileyanim: Men jeg tror at jeg allierer mig med min veninde og prøver kjoler til januar udsalget - så må gravid mave være gravid mave og jeg må evt få en ny kjole.

Men hvis jeg bliver gravid nu når jeg alligevel at blive stor ca 5-6 måneder henne og der kan man godt se det... i hvert fald på mig :thanks:

Men har besluttet at det ikke skal ødelægge noget for vi har jo netop valgt at jeg godt kan stå gravid brud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer