Katinka

tiara

10 indlæg i dette emne

Jeg fikk dette smykkesettet fra forloveden min i julegave. Har ønsket meg det for å bruke det til kjolen. Tror det kan være fint med noe rødt til alt det hvite, og vi skal ha røde roser som blomster.

Nå lurer jeg på om noen av dere har tips til tiara som kan passe fint? Må ikke være for mye rødt, da tror jeg det kan bli for mye...

Her er et bilde av kjolen. Kanskje litt vanskelig å se, men pynten er bittesmå hvite perler og noe blankt "stæsj".

FavorittOverdelNr.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

prøv at se på Blichfeldt smykkedesigns hjemmeside. Hun har en bog med diademer, hvor der er et jeg tror kunne passe til dine smykker. Hun annoncerer her på bryllupsklar.dk og har for tiden særlige tilbud. Har læst hos Mariemus i hendes planlægningstråd, at hun har fået en uovertruffen service fra dette sted :cheerleader3:

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

prøv at se på Blichfeldt smykkedesigns hjemmeside. Hun har en bog med diademer, hvor der er et jeg tror kunne passe til dine smykker. Hun annoncerer her på bryllupsklar.dk og har for tiden særlige tilbud. Har læst hos Mariemus i hendes planlægningstråd, at hun har fået en uovertruffen service fra dette sted :)

Der er nemlig tilbud lige nu hos Blichfeldt- jeg bladrede lige i bogen med diademer. På side 7-8 er der et smukt et med røde sten :cheerleader3:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får gi sønnen din en klem fra meg, for å ha måttet gå igjennom det der ;)

Den var ikke så stor som jeg så for meg, så greit å få se den på noen :thumbsupsmileyanim:

Nå må jeg bare diskutere litt med bestevenninna mi, så tar jeg kontakt om jeg bestemmer meg for den :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer