Guest hct

Forgyldte smykker fra Chanti

2 indlæg i dette emne

Nu er det godt nok ikke til bryllup jeg skal bruge det, da jeg efterhånden er en gammel gift kone på 4. år, men håber det går an at spørge alligevel :griner:-

Jeg er mest til guldsmykker men er lidt træt af at skulle bruge så mange penge på ægte guld hvis jeg gerne vil have nogle forskellige ringe med sten i, så jeg har kigget lidt på de forgyldte smykker de har på chanti.dk - både ringe, vedhæng osv.

Er der nogen af jer der har erfaringer med den type smykker? Det eneste jeg har nu af forgyldte ting er en ring jeg købte på Mallorca for 10 år siden, og den ser ud som ny i dag - men der kan jo være forskel på forgyldninger - og hvis der ikke står noget om hvilken karat sølvringen er forgyldet med, så er jeg lidt i tvivl om hvad man skal regne med.

Så altså - hvis nogen af jer har købt noget derinde, så kom frisk med jeres erfaringer!

Hvis i har noget af det forgyldte man kan få derinde nu, må i også meget gerne skrive varenummeret så jeg kan finde det :cheerleader3:

Håber nogen har noget i vil dele!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg har de sidste måneder været mere eller mindre afhængig af chanti -HAHA-

Og efterhånden er jeg oppe på en del smykker der fra. Både belagte og "ikke belagte" smykker. Jeg har ikke kunne finde nogen fejl med det. De mister ikke farve eller noget. Og de sten du får i - WAUW - de har en glans uden lige.

Je kan kun anbefale dem - men husk nu at læse det der står med småt. Det er jo ikke som at handle i en alm butik.

Pøj pøj med det og jeg håber at du finder lige det du ønsker.

:) Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer