Guest Frk. Toftgaard

Afskårne blomsterhoveder

9 indlæg i dette emne

Kære piger,

Så skal jeg lige søge et godt råd igen...

Vi skal ud på vores feststed dagen før festen og pynte borde og vil helst have absolut ingenting at tænke på på selve dagen. Så er mit spørgsmål.. Som blomsterdekoration, ville man da kunne lægge fx afskårne hoveder af roser eller gerbera på bordene - uden vand - dagen før? Kan de så holde sig, eller bliver de bare trælse?

Alternativt ville jeg nok købe blomsterne hele og stille dem i vand derude og så bede serveringspersonalet ordne det på dagen..

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange blomster der holder sig godt uden vand i lang tid men fra dagen før er der ikke nogen der holder til så den løsning med at stille dem i vand også serveringen´s personalet ordner det er da helt klart at anbefale :thumbsupsmileyanim: Hilsen Blomst78

0

Del dette indlæg

jeg kan se at det er et sommer bryllup i skal holde. så jeg ville ikke lægge dem på dagen før. roser bliver hurtigt mørke hvis de ikke er i vand eller stå koldt.

jeg ville også aliere mig med nogen der kan lægge dem på, lige inden i kommer til feststedet. det ville jo være super ærgeligt, at have brugt tid og penge på alle de blomster, hvis de bare er lige til at smide ud. fordi de er blevet grimme.

0

Del dette indlæg

Tror det ville være en dårlig ide at lægge dem dagen før uden vand.

Vi havde afskårne rosehoveder til pynt, sammen med efeu. Vi havde sat blomsterhovederne i små klare fyrfadsstager (sådan nogen der egentlig ikke er større end fyrfadslyset) og så efeuen omkring. Det var stortset ikke til at se at de stod i vand. De kan købes til rimlige penge i IKEA, tror det er 8-10 stk for 14,75 eller noget i den stil.

Knus fra

Vito

Redigeret af ViTo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære piger,

Tusind tak for jeres svar! Jeg tænkte nok, at det var en halvdårlig idé.. :cheerleader3: Tror måske jeg vil overveje det med de små stager. Vito, så kan det godt ordnes dagen før, ikke? Og hvis du finder ud af at få formindsket et billede, vil jeg være meget taknemmelig, men bryd ikke hovedet for meget med det..

:thumbsupsmileyanim:

Janne.

0

Del dette indlæg

Ja jeg vil sige som de andre at det kan blomsterne ikke tåle. Jeg er selv blomster dekoratør og har lavet så mange brylluper klar, og har også dekoraret et bor som du ville, der gjore jeg det at om aften skar jeg hovderne til og lage dem på køl så de var klar til at lægge på. Men hvis du kan få peronalet til at gøre det er det det bedste.. held og lykke.. skal selv igennem det hele d. 9-8-08:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer