Louise.kohn

Slør foran ansigtet

14 indlæg i dette emne

Min kære kommende mand, synes at det kunne være lidt smuk og romantisk,

hvis jeg har sløret foran ansigtet, når jeg går ned af kirkegulvet.

Men men vi har 8 mnd. gamle tvillinger, og synes måske ikke at det virker så jomfruligt.

Vil det være totalt plat, når vi har børn?

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg må indrømme at jeg syntes det ser dumt ud med slør for ansigtet. og er det nok lidt for amerikansk for mig. og mener faktisk også at det ikke er skik i den kristende tro. at bære slør for ansigtet. men at man gør det i den katolske ( hæng mig ikke op på det. )

men det er det sikker delte meninger om. men jeg syntes ikke om det.

men det er jo helt op til dig selv.

0

Del dette indlæg

jeg må indrømme at jeg syntes det ser dumt ud med slør for ansigtet. og er det nok lidt for amerikansk for mig. og mener faktisk også at det ikke er skik i den kristende tro. at bære slør for ansigtet. men at man gør det i den katolske ( hæng mig ikke op på det. )

Det er ikke så meget om det ser godt ud, men om det virke latterligt, at jeg som mor står der og leger jomfru

0

Del dette indlæg

Det er ikke så meget om det ser godt ud, men om det virke latterligt, at jeg som mor står der og leger jomfru

Kære Lul,

Du skal jo gøre lige som du har lyst til, ved du!! :thumbsupsmileyanim:

Men faktisk tror jeg, at hvis du vil hænge dig i, hvad tingene betyder, så symboliserer sløret i sig selv den der uskyld.. Så måske er det mere slør eller ingen slør.. Men som du ved, ender jeg måske med slør, og jeg er jo nok heller ikke ligefrem jomfruelig, eftersom barn nummer to er ankommet..

Knus,

Janne.

P.s. Det var jo egentlig ikke meningen, at du skulle se min kjole endnu.. Men nu er du jo her igen, og det er kjolen også.. Jeg har en tråd inde under brudekjolesnak, hvor du kan se den..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes selvfølgelig du skal gøre som du føler for, men det med slør foran ansigtet er rigtig nok tilhørende i den katolske kirke, det er altså ikke noget amerikansk over det, men religiøst bestemt...

Så hvis du ikke synes det bliver for sært at indføre dette med slør foran ansigtet i en protestantisk kirke (ved jo egentlig ikke om I skal giftes i folkekirken, men det anttager jeg lige) så er det da bare at gøre det.... og som noteret tidligere i tråden så symboliserer det ganske rigtigt renheden/yskylden/jomfruligheden eller hvad man nu kalder det... så hvis du synes det er for sært når i har tvillinger, så synes jeg ikke du skal gøre det, da du vil have denne følelese op ad gulvet :-)

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal gøre lige akkurat som du vil! Uanset om man har børn eller ej og hvad traditioner osv. siger.

Jeg skal selv have slør på og det har intet at gøre med renhed, uskyldighed og tro at gøre. Var det det så havde jeg nok problemer. ;)

Jeg har prøvet et slør som gik ned foran ansigtet og jeg synes faktisk det var rigtig smukt!

Nå, men min pointe er at jeg synes ikke du skal fokusere på traditioner, men istedet gøre det du synes og føler for.

Det vigtigste er nu at du føler dig som verdens smukkeste kvinde når du går ned ad gulvet - med eller uden slør.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Så vidt jeg husker havde prinsesse Diana slør foran ansigtet, da hun i sin tid blev gift og jeg mener da ikke det engelske konghus er katolsk.

JEg vil ikke selv bære slør, men synes du skal gøre det du føler er mest rigtig. Hvis du føler dig godt tilpas og smuk vil du også udstråle det for din kommende mand.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

altså jeg har det sådan hvis man tænker på hvad alt betyder ja så kan kjolen jo heller ikke være hvid,,,,da hvid betyder uskyld præcis som sløret,,,

gør som du vil jeg sys ikke det vil se dumt ud......vil sige der kjoler som kun kan bære et kort slør og ned over ansigtet

men på den store dag ska du gøre som har har lyst

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes sagtens du kan gøre det, hvis det er det du føler for.

Min ene storesøster havde slør for ansigtet da hun blev gift i 1995, og da havde hun en datter på 14 måneder.

Jeg synes det så flot ud og det var ikke et katolsk bryllup.

0

Del dette indlæg

Min kære kommende mand, synes at det kunne være lidt smuk og romantisk,

hvis jeg har sløret foran ansigtet, når jeg går ned af kirkegulvet.

Men men vi har 8 mnd. gamle tvillinger, og synes måske ikke at det virker så jomfruligt.

Vil det være totalt plat, når vi har børn?

Hilsen Louise

Det er dig selv der skal have det godt med det. Og ja, jomfruelig, helt ærligt, hvor mange er jomfru når de bliver gift nu om dage??? DET ER DA VILDT ROMATISK. Kik forbi min side www.ewas-brudetilbehor.dk. Jeg har flere modeller der kan tages foran ansigtet og et hav andre modeller til langt under halv butikspris.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer