Fr.Schrøder

Lene & Frank's bryllupsplanlægning

12 indlæg i dette emne

Inspiration

Ja, nu er det vist på tide at komme igang med at lave den tråd!!

Jeg hedder Lene og er 27 år og nytårsaftensdag faldt min søde kæreste (gennem 5 år) Frank på knæ midt på køkkengulvet.

Der stod jeg midt i alle pizzasneglene og tudede! Jeg kunne jo ikke andet når han lå der i sit arbejdstøj, med en hurtig sammenplantning fra

vores lokale brugs, og bad om min hånd!! I lang tid har jeg gået og drømt om mit bryllup og nu da vi er blevet forældre til 2 dejlige børn, ja så synes jeg jo også at det var ved at være på tide!! ENDELIG!! :thumbsupsmileyanim:

Det skal så lige siges til hans forsvar, at han jo har været gift før og hun skred efter mindre end 1 år, med deres lille søn! Så derfor har det trukket lidt ud!

Men nu er det nu og jeg kan ikke vente med at få gang i planlægningen! Det gør vist heller ikke noget nu, for vi har valgt at blive gift d. 20. september i år!

Kirke: Thorsager Rundkirke

Feststedet: Thorsager Forsamlingshus

Kok: Jannie Simonsen

Musik: Torben Meldgaard

Brudekjoleprøvning: Kennedys i Assentoft - onsdag d. 27/2-2008 kl. 12 :denmarkflag:

inspiration

Redigeret af Fr.Schrøder
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa og tillykke

Prøv at tjek Godthåb forsamlingshus :-) http://www.godthaabforsamlingshus.dk/index.asp

Synes det var det pæneste i Aalborg området.

Mau

Hej Mau

Tak for det, men vi bor på Djursland, så det bliver lidt langt at køre!

(Var alligevel inde og kigge og det ser da bare super hyggeligt ud :thumbsupsmileyanim: )

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Velkommen hertil!

Jeg kan se vi deler dato!! :thumbsupsmileyanim:

Du skal nok blive afhængig af dette vanedanende forum :denmarkflag:

Og husk.... vi ELSKER billeder

Tak skal du have og ja - så kan vi følges ad hen ad den lange planlægningsvej :(

Jeg har luret herinde i et stykke tid, så afhængig.......... TOO LATE!

Jeg kan slet ikke holde mig væk! Håber jeg finder ud af det med billederne snart :loveboard:

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var på besøg i det lokale forsamlingshus igår og det er bare helt perfekt!

Vi fik også lige skruet en menu sammen, så nu er det også på plads!

Det er skønt når man kan sætte rettetegn ud for en post! Det slækker lidt på nerverne over planlægningen!

Dem ha jeg nemlig en del af, selvom der er forholdsvis lang tid til! Drømte udelukkende om bryllup i nat! Pludselig var det idag jeg skulle giftes og jeg havde hverken kjole, frisør eller tøj til børnene! Det var ren panik :balloons: Men så vågnede jeg - kl. 4 - og det var ikke engang på grund af børnene! Og så kunne jeg selvfølgelig ikke sove fordi tankerne bare FAREDE rundt oppe i hovedet! SUK!

Nå, men jeg vil forsøge at lave en overskuelig planlægning indenfor nærmeste fremtid! I aften er mit ældste barn, Emil, på overnatning hos sin farmor, så jeg tror jeg skal sidde og makke lidt med det når yngste skud er lagt i seng! Hmm... hvis ikke jeg er faldet om i sofaen :balloons:

Vi ses senere!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer