Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Didde, der er forresten kun 560 dage til brylluppet i dag :cheerleader3::):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Hvor fedt vi deler dato

560 dage!? Så er det virkelig snart 550 dage og så ved alle at tiden derfra bare FLYVER afsted!! Ja - hvor er det fedt vi er datosøstre... Vi skal sgi følges ALL THE WAY!!

hihi, ja da jeg oprettede min tråd var der over 600 dage til, så det flyver virkelig afsted. Jeg har fundet ro nu, hvor jeg har styr på kjolen, så det er super fedt. Farvetemaet tror jeg bliver ændret fra hvid til ivory, da kjolen er ivory. Men det er jo ingen ting. Invitationer og STD er stadig med hvid på og det gider jeg ikke ændre, da jeg er vild med designet og gæsterne ikke har det med til vielsen og til bords alligevel.

Udover samme dato og hurtigt kjolekøb, har vi næsten samme farver. Det er virkelig ALL THE WAY, hihi

0

Del dette indlæg

Invitationer

Ja jeg kom jo pludseligt ret meget igang med invitationer, da vi (læs: JEG) syntes at et hurtigt forårsbryllup i 2008 da lige var sagen... Så skulle invitationerne jo helst ud i går, så jeg gik igang... Og prototypen er jo lige god bare fordi den først skal bruges i 2009... ;)

Her er forsiden - jeg ved ikke helt om der skal være det der guld-hessian-halløj over det hele, eller om der skal noget andet papir ind over også?

post-32022-1201345302.jpg

Her indeni - billederne skal være ala lollers (sorry - tyvstjålet, men det er bare SÅ sejt og rigtig meget Emil at få lov at tage de billeder)... Altså nogle billeder af nogle ting der kendetegner os... Indtil videre tænker vi mit glas med latte overfor Emils termokande - min fine støvler overfor Emils vandrestøvler - min guitar overfor Emils fiskestang osv...

Derudover skal der så forskellige kort indeni med invitationen, praktiske oplysninger osv.

post-32022-1201345317.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror da slet ikke jeg har besøgt den her tråd før!!!!

Det er en fantastisk smuk kjole du har købt! Kan sagtens forstå at du købte den!!! :):cheerleader3:

Knus Nathasia

Den er også spritny, så det kan jeg godt forstå ;)

Super fede invitationer.....!!! :):cheerleader3:

Og fedt med modstillingerne i billederne.

Knus Nathasia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey Didde..

Tillykke med din egen tråd... Igen :cheerleader3:hov hov :cheerleader3:

Det er en super smuk kjole, og den klæder dig fantastisk :):)

Knus Stinne

Tak for rosen om kjolen.. Jeg elsker den virkelig også...

Hold fast hvor er det tæt på at du skal giftes YIKES!!!

Ja, det er nemlig ved at være meget snart... Hvor blev tiden dog af?

Men du har jo allerede styr på masser selvom der er lidt tid til endnu, så tiden skal bare nydes for dig.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ih hvor et flot diadem!

hvor har du fået det fra?

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::):cheerleader3::):cheerleader3:

Jeg har købt det af en pige her på BK...! Men tror Winnie (sysserpigen) ved hvor det kan fås?

Og et lille ps... Hvor er du bare SÅÅÅ flot i din kjole!! Helt vildt lækker tyldrøm!!

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det bare en skøn skøn kjole. Du kommer jo til at se fantastisk ud på den store dag. Og fint diadem.

:carrot: :carrot: Rigtig gode valg du har gjort :carrot: :carrot: :carrot:

Mange hilsener

Louise

TAK! Glæder mig også til at gå ind i kirken til min dejlige kæreste (forlovede, Didde - godtnok svært at vænne sig til at kalde ham det)... Men der er bare så laaaaang tid til!!

0

Del dette indlæg

LORTE-MAND!!

Ihh altså... Alle de ting jeg finder frem til og bare synes kunne være SÅ hyggelige og fantastiske synes han bare er platte og slet ikke ham... ØV!!

Vi har aftalt at vi skal have sat os ned og snakke om hvad vi hver især ønsker vores bryllup skal være (så kan man jo spørge hvorfor vi ikke har gjort det endnu)...!

F.eks. synes han at en gaveæske er fjollet og sådan kunne jeg blive ved... Møg-mand! :cheerleader3:

Update efter brylluppet:

Vi fandt faktisk ret hurtigt et leje og jeg tror det endte meget godt, fordi Emil hev i den ene retning og jeg i den anden... kan godt se nu at gaveæsker var lidt for fjollet til os og vores økonomi, men hey - stemningen tog mig lige lidt der ;)

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Invitationer

Ja jeg kom jo pludseligt ret meget igang med invitationer, da vi (læs: JEG) syntes at et hurtigt forårsbryllup i 2008 da lige var sagen... Så skulle invitationerne jo helst ud i går, så jeg gik igang... Og prototypen er jo lige god bare fordi den først skal bruges i 2009... ;)

Her er forsiden - jeg ved ikke helt om der skal være det der guld-hessian-halløj over det hele, eller om der skal noget andet papir ind over også?

post-32022-1201345302.jpg

Her indeni - billederne skal være ala lollers (sorry - tyvstjålet, men det er bare SÅ sejt og rigtig meget Emil at få lov at tage de billeder)... Altså nogle billeder af nogle ting der kendetegner os... Indtil videre tænker vi mit glas med latte overfor Emils termokande - min fine støvler overfor Emils vandrestøvler - min guitar overfor Emils fiskestang osv...

Derudover skal der så forskellige kort indeni med invitationen, praktiske oplysninger osv.

post-32022-1201345317.jpg

Ih, nogle fine invitationer :)

Og cool med billederne ;) Det skal jeg jo være lidt vild med :) Og du stjæler bare løs. Det er kun fedt at vi kan inspirere hinanden herinde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer