Guest SommerBryllup08

Tør jeg???

8 indlæg i dette emne

Hej igen piger!

Jeg har nu fundet drømmekjolen, den er bare så smuk!! Og vigtigst af alt, så kan der gøres plads til min, til den tid, højgravide mave! Jeg har kontakt til en ebay butik der kan sy en magen til, bare med lidt tilretning så maven kan være der.

Men de bruger ikke Paypal, men bruger bankoverførsel i stedet. Tør jeg det? Jeg byder ikke på en auktion, så dermed kan jeg jo heller ikke give dem negativ karakter hvis det er kjolen ikke dukker op. Så kan ikke lade være med at tænke hvad de mon har at miste hvis jeg har overført pengene..

Men på den anden side er de super søde og villige til at lave det lige som jeg vil have det..

Tør jeg?

Knus Mathilde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, du skal under ingen omstændigheder handle med en ebay'er, der ikke modtager betaling via PayPal....

Hvis du bliver snydt og ikke får din vare, så kan ebay ikke hjælpe dig med at få dine penge igen hvis du har brugt andre betalingsmetoder. Det gør de ikke hvis der er brugt andre metoder.

Der er så mange forretningsdrivende at vælge imellem - især på brudekjoleområdet - så jeg vil helt klart anbefale dig at handle hos en, der tager mod betaling via PayPal.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, du skal under ingen omstændigheder handle med en ebay'er, der ikke modtager betaling via PayPal....

Hvis du bliver snydt og ikke får din vare, så kan ebay ikke hjælpe dig med at få dine penge igen hvis du har brugt andre betalingsmetoder. Det gør de ikke hvis der er brugt andre metoder.

Der er så mange forretningsdrivende at vælge imellem - især på brudekjoleområdet - så jeg vil helt klart anbefale dig at handle hos en, der tager mod betaling via PayPal.

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

Jeg er helt enig. Jeg ville ikke turde.

Hvis du vælger at gøre det. Så vær sikker på, at du har "råd" til at miste pengene, hvis der går noget galt i handlen.

0

Del dette indlæg

Hej igen

Tak for jeres svar!

Jeg skrev en mail til dem og spurgte om de ikke brugte paypal, og det gjorde de sørme! Så nu er kjolen bestilt..... uhh ha det blir godt nok spændende! Jeg har også bestilt brudepigekjole i matchende lyserød :thumbsupsmileyanim: Kjolen er lidt en kopi, så det billede vil jeg ikke lægge ind, men den er ivory og lyserød med perler og roser og bare SÅÅÅ smuk - og med plads til min store mave!

Jeg spurgte i den oprindelige butik hvor jeg har fundet kjolen, om de kunne gøre plads til min mave, men det kunne de ikke. Nu er jeg spændt på udseendet af kjolen når de laver den i Kina!

Den koster 190 dollars ialt med shipping - så det er omkring 950 kr.

Tak for jeres svar :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej igen

Tak for jeres svar!

Jeg skrev en mail til dem og spurgte om de ikke brugte paypal, og det gjorde de sørme! Så nu er kjolen bestilt..... uhh ha det blir godt nok spændende! Jeg har også bestilt brudepigekjole i matchende lyserød :thumbsupsmileyanim: Kjolen er lidt en kopi, så det billede vil jeg ikke lægge ind, men den er ivory og lyserød med perler og roser og bare SÅÅÅ smuk - og med plads til min store mave!

Jeg spurgte i den oprindelige butik hvor jeg har fundet kjolen, om de kunne gøre plads til min mave, men det kunne de ikke. Nu er jeg spændt på udseendet af kjolen når de laver den i Kina!

Den koster 190 dollars ialt med shipping - så det er omkring 950 kr.

Tak for jeres svar :balloons:

Hvor skønt, at de bruger PayPal, jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så har du bestilt kjole. Glæder mig til at se billeder af den med dig i. Kopi eller kopi ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer