crp

Hjælp, vi har begget skaffet en sanger, hvad gør jeg?!

4 indlæg i dette emne

Tjaa, sagen er den at jeg på lidt uheldigvis fandt ud af at min kommende mand har arrangeret at der skal komme en og synge for mig til vores bryllup, eller måske i kirken, det ved jeg ikke.

Han ved godt at jeg ved det, så det er jo egentlig ikke den store overraskelse når hun kommer og synger.

Problemet ligger i at jeg selv har arrangeret at der kommer en og synger for min mand, da jeg ikke bryder mig om at tale foran en større forsamling. Hun er bestilt længe før jeg fandt ud af at min mand også har arrangeret det og nu er jeg i tvivl om jeg skal aflyse min.

Jeg mener, det kan være han tror jeg gør det fordi han gør det?!

Og det virker måske lidt kikset hvis der er en sanger der kommer og synger til os begge?! :denmarkflag:

Hvad ville I gøre, og hvad ville I synes hvis I var gæster ved et bryllup hvor parret begget havde bestilt en sanger?! :rolleyes:

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm det var dog en uheldig situation, men en sød og kærlig tanke fra begges side.

Jeg tror jeg ville aflyse og prøve at finde på noget andet. Måske du kan få hjælp til at skrive den perfekte tale til din mand. vi er mange her inde der gerne giver vores besyv med i sådan en sag.

På den anden side må du tænke på hvad der var sket hvis ikke du havde opdaget det. Så havde der været to sangere der havde sunge to smukke sange. Jeg ville som gæst synes det var en dejlig oplevelse. Bare det så ikke også er den samme sang, for så går det nok lidt galt.

Ved ikke om det var nogen hjælp. Gør hvad du føler er rigtig for dig, så bliver alle glade.

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Man kunne også vende den på hovedet og sige hvorfor er det et problem ? Det kan også tages som udtryk for at I begge er selvstændige væsener og gør nogle ting som I mener vil glæde den anden (I skal så bare spille overraskede) Klart nok hvis det er samme sang er det noget andet.

Det minder mig lidt om julen hvor jeg havde købt en robot støvsuger til overbossen hvor jeg gjorde meget ud af at sige at det var en såkaldt familiegave (og dem pakker vi altid ud hjemme). Jeg var ikke specielt stolt ved det men det morsomme var at hun også havde købt en til mig. Vi overvejede om vi kune bruge begge i vores store hus men det endte ud i at den jeg havde købt da overbossen altid køber tingene billigere (og bedre) end jeg gør.

0

Del dette indlæg

Tjaa, sagen er den at jeg på lidt uheldigvis fandt ud af at min kommende mand har arrangeret at der skal komme en og synge for mig til vores bryllup, eller måske i kirken, det ved jeg ikke.

Han ved godt at jeg ved det, så det er jo egentlig ikke den store overraskelse når hun kommer og synger.

Problemet ligger i at jeg selv har arrangeret at der kommer en og synger for min mand, da jeg ikke bryder mig om at tale foran en større forsamling. Hun er bestilt længe før jeg fandt ud af at min mand også har arrangeret det og nu er jeg i tvivl om jeg skal aflyse min.

Jeg mener, det kan være han tror jeg gør det fordi han gør det?!

Og det virker måske lidt kikset hvis der er en sanger der kommer og synger til os begge?! :thumbsupsmileyanim:

Hvad ville I gøre, og hvad ville I synes hvis I var gæster ved et bryllup hvor parret begget havde bestilt en sanger?! :biggrin:

Carina

Jeg har faktisk prøvet til et bryllup, at gommen også havde bestilt en sangerinde, og jeg var bestilt af bruden.

De vidste det ikke på forhånd, men vi kom faktisk ind lige efter hinanden - jeg som den sidste.

Hende før mig havde guitar med, og da jeg synger uden - og det var to vidt forskellige sange, syntes gæsterne bare, at det var lidt spøjst, og der blev grinet lidt ad det.

Hvis jeg var i dine sko, ville jeg måske finde ud af, om hans var i kirken eller til festen, og så arrangere det således at "din" sanger kommer modsat, hvis du forstår....- Ved han ikke, at du har fået samme idé, for ellers kunne det jo være ham, som skulle aflyse, og så kunne sangeren være en fælles "gave" til jeres gæster??? Bare en tanke.

Håber I finder ud af det.

Anne-Mette

Ps. hvis jeg til kom til festen, og jeg fik at vide, at jeg var bestilt til at synge den samme sang, som allerede var sunget, ville jeg finde en af dem, jeg kan på rygradden - selvfølgelig sammen med den, som har bestilt det....

Dét synes jeg altså også er en rigtig god løsning!

Jeg ville nok synes, at det var lidt spøjst, hvis er kom to sangere under middagen eller to sangere i kirken, men en hvert sted. Det er da fint!

Men hvor er det da bare vildt sødt, at I begge har arrangeret det for hinanden.. :cheerleader3:

Janne.

Redigeret af Frk. Toftgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer