crp

Lingeri

3 indlæg i dette emne

Hmm, har bare brugt så lang tid på nettet for at finde noget undertøj til under brudekjolen.....Det er altså ret svært!!!

Jeg står og skal bruge en bh uden stropper (hvid selvf) og med helst hotpans el. lign til.

Hvor har I andre fundet undertøj???

Jeg er ikke vild med det de har der hvor brudekjolen er bestilt, men kan ikke rigtig finde andet, så ender jo nok med at må nøjes :denmarkflag:

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at du skal gå ind i en eller flere lingeri butikker og spørge om de kan vise dig noget! Selv har jeg købt et simpelt sæt Triumph, BHen med aftagelige stropper. Jeg havde prøvet mange, mange slags, og det endte altså med det mest simple, det sad bedst! Jeg er derfor også glad for at jeg har været ude at kigge i butikker, tror at jeg var blevet skuffet hvis jeg havde købt via internet, den dag skal det bare sidde godt!

Held og lykke med det!

0

Del dette indlæg

Jeg synes Change har noget flot og lækkert lingeri i hvidt og cremefarvet ... var til bryllupsmesse i Esbjerg i weekenden og der så jeg deres brudekollektion ... deres Charade kollektion er virkelig smuk, men får desværre kun op til E-skål og jeg er en F :-(

Andre lækre mærker er Aubade og MarieJo ...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer