Guest Dorthe og Steffen

KEDELIGE STOLE!

10 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim::biggrin:

Som I kan se i indlægget om feststedet, så er det rigtig romantiske omgivelser vi skal holde bryllup i. MEN hvis I kigger på billedet fra festsalen, så er stolene SÅ kedelige. Og de fylder bare så meget i det samlede billede, at det springer i øjnene. Da Steffens komputernørdede kammerat så billederne sagde han: "Det er nu synd med de stole..." SÅ vidste jeg noget måtte gøres!

De ser rare ud, og er jo perfekte til møder (det er et konferencecenter). Men har I noget inspiration til hvordan man - NEMT OG BILLIGT - kunne friske dem op eller pynte dem eller noget? I har jo SÅ mange billeder liggende!

Jeg har en symaskine, men kan ikke lige se hvordan det bliver nemt, lige meget hvad, hvis der skal laves 100 af et eller andet fint! Men bare ideer til at starte med, så må man finde ud af hvad der kan lade sig gøre bagefter!

På forhånd tak for hjælpen!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::biggrin:

Som I kan se i indlægget om feststedet, så er det rigtig romantiske omgivelser vi skal holde bryllup i. MEN hvis I kigger på billedet fra festsalen, så er stolene SÅ kedelige. Og de fylder bare så meget i det samlede billede, at det springer i øjnene. Da Steffens komputernørdede kammerat så billederne sagde han: "Det er nu synd med de stole..." SÅ vidste jeg noget måtte gøres!

De ser rare ud, og er jo perfekte til møder (det er et konferencecenter). Men har I noget inspiration til hvordan man - NEMT OG BILLIGT - kunne friske dem op eller pynte dem eller noget? I har jo SÅ mange billeder liggende!

Jeg har en symaskine, men kan ikke lige se hvordan det bliver nemt, lige meget hvad, hvis der skal laves 100 af et eller andet fint! Men bare ideer til at starte med, så må man finde ud af hvad der kan lade sig gøre bagefter!

På forhånd tak for hjælpen!

:cheerleader3:

Halløjsa, har du set denne tråd: stolepynt

Redigeret af Pjuske
0

Del dette indlæg

Jeg kan simpelt hen ikke forstår hvorfor der død og pine SKAL være koboltblå stole eller gardiner i et selskabslokale, man kan jo slet ikke arbejde med den farve :biggrin:

Jeg skal ærligt indrømme at jeg valgte selskabslokaler i sin tid på baggrund af netop ingen koboltblå i spisesalen, det holdt hårdt men det lykkedes ;)

Men I kan jo prøve at ringe og høre om de evt. har nogle andre stole I kan bruge.

Ud over det kan du jo evt. sy et bredt ”bånd” af en anden farve stof of binde det om ryggen på stolen på en eller anden kunsterisk måde.

Hvis I ikke finder en løsning, så kan I trøste jer med at der er ingen der vil lægge mærke til det når først folk har sat sig :thumbsupsmileyanim:

Jeg bandt noget blondestof om ryggede på vores stole, men kun mig og min mands, de skulle lige skille sig lidt ekstra ud :cheerleader3:

Men hvis du skal ud og investere i stoledække, s er det måske lige før det kan betale sig at leje andre stole ;)

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at det selvfølgelig kan være skævt hvis farvetemaet for festen er orange og stole og gardiner er blå.

Jeg var til bryllup i sommers og her havde brudeparret havde fået forkerte stole, de havde fået brune stole i stedet for sorte. Men alt det fandt jeg først ud af efter brylluppet da bruden nævnte det. Så det er bare for at sige at selvom det skriger brudeparret i øjnene, så er det ikke altid gæsterne lægger mærke til det :bearhug:

Men held og lykke med at få det som I vil have det :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

EJ, hvor er det flot, Ika!!! En rigtig elegant idé. Og hvor er det rart at se nogle konkrete eksempler. De billeder i inspirationstråden er jo flotte, men der er gået lidt luksus amerikanerbryllup i den, med hele blomsterbuketter osv på.

Prisen er nok problemet da vi (inden jeg lige fandt på det her) allerede var maxed out. Og det er altså lige 100+ stole der skal pyntes! Så det skulle jo gerne holdes på nogle håndører pr stk. Men det ser flot ud med det nervøse velour, det havde jeg ikke troet kunne blive så pænt. Helt klart en tanke værd!

Hvis andre har "piftet stolene op" til jeres fest, vil jeg stadig MEGET gerne se billeder!

Knus Dorthe

Og tak fordi I er så hjælpsomme!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer