Guest Dorthe og Steffen

Hvonår udsende INVITATIONER? Og hvornår SU?

10 indlæg i dette emne

Hej tøser

Hvornår sendte I jeres invitationer ? Jeg er lidt i tvivl. Vi har allerede for 7 mdr siden bedt folk reservere datoen, men vi vil jo også gerne i god tid hvem der kommer. Så den skal vel ud.... Hvad synes I?

Og endnu vigtigere: Hvor lang tid inden, skal man sætte SU? Det skal jo helst være i god tid for vores planlægning, men ikke i så god tid at gæsterne ikke endnu helt sikkert ved det, og at vi risikere bagefter at få afbud.

Håber I kan komme med gode råd og argumenter!

Knus Dorthe

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Vi sendte vores ud så gæsterne havde dem præcis 5 mdr. før brylluppet. Vores bryllup ligger i starten af sommerferien, så vi ville hellere være i god tid inden folk havde bestilt ferie osv.

Vi har bedt om at gæsterne melder tilbage 1 1/2 måned for den store dag :bearhug:

Jeg kan godt lide at have god tid :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte invitationer ud d. 1 april 2005 og havde SU d. 1 juni 2005 - og blev gift 25. juni 2005..... Folk - i hvert fald de fleste - kendte godt datoen forhånd.

Vi har netop lige modtaget en invitation til bryllup 21. juni 08, og der er SU 1. april 08 :cheerleader3:

Sif :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Fleurir
0

Del dette indlæg

Vi sendte invitationerne ud i januar...og har sat SU til 1/4...dvs 2 mdr. før brylluppet. Kroen skulle gerne vide i god tid med værelser osv.

Vi valgte at sende invitationer ud i så god tid, da brylluppet står lige omkring starten af folks sommerferie....

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal giftes d. 31/5 2008 og vi sender vores invitaioner ud sidst i februar.

Vi har SU d. 1/5-08.

Har læst mig til, at det er passende at sende invitaioner ud højst 3 måneder før dagen.... men man kan vel gøre som man vil. Hvis jeres bryllupsdato ligger i en ferie er det jo en fordel at gæsterne kender datoen i god tid.

knuzz

0

Del dette indlæg

Hej Dorthe,

Vi sendte vores indbydelser ud i ret god tid, omkring 5 mdr. før brylluppet som var i slutningen af august sidste år. Vi ville gerne være klar over hvor mange der kom inden sommerferien, så vi havde SU d. 30. juni. Gæsterne havde altså tre måneder til at give besked.

Langt størsteparten af dem kendte dog godt i forvejen til datoen og at de ville blive inviteret, så min erfaring siger mig at de slet ikke behøver at have så langt tid til at svare i. Tværtimod er kort tid måske bedre, specielt når de kender datoen i forvejen, for nogle kan godt risikere at glemme at svare hvis de har for langt tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer