frøken Reinhold

hvordan fa....

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tager jeg den? Eller kommer en af de andre først? Hihi...det bliver spændende...

Du går hen i det indlæg i din tråd du vil linke til.

I øverste højre hjørne af indlægget er der et nummer.

Det trykker du på og kopiere den "kode" der kommer frem.

Så går du ind i dit første indlæg og trykker edit og derefter fuld redigering.

Her trykker du på det lille grønne ikon med krydset på (hvis du stiller dig på den med markeren, står der índsæt link´.

Så kommer der en lille box frem hvor du indsætter den "kode" du kopierede før og trykker ok.

Så kommer der en ny box. Her skriver du det du gerne vil have står i linket, fx brudebuketinspiration her og trykker ok.

Så er du færdig.

(Husk at trykke opdater eller hvad det nu er der står)

Hmmm....kom jeg mon først... :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg

hvordan laver jeg så link til min bryllupsplanlægning ?? der står feks. "inspiration til blomster" som så er et link til en af siderne..ej jeg kan bare ikk finde ud af det..og jeg er grafiker..ja right

hehe.. :thumbsupsmileyanim: Skal se om jeg ikke kan hjælpe dig med det også.. :cheerleader3:

For at lave et link til din planlægningstråd i din signatur, skal du kopiere adresselinien i toppen af din browser. så går du ind i "mit kontrolpanel" så trykker du på "rediger signatur" så kommer der en side frem i højre side af skærmen, som er magen til det vindue du normalt skriver i. Her trykker du så på den knap til højre for bogstaverne, den grønne med et plus på

post-28737-1202837540.jpg

når du trykker på den, så kommer der højst sandsynligt en bjælke ned i toppen af siden, her skal du bare give tilladelse til at der vises programkode. Så trykker du lige på knappen igen, så kommer der en popup op. Her kopierer du adressen på din planlægning ind og trykker ok, så kommer der et nyt vindue op, hvor du skriver fx min planlægning eller noget i den stil.. :cheerleader3:

For at linke generelt, så er det bare den knap du skal bruge (den grønne med et plus)

For at linke til en specifik besvarelse, skal du trykke på det tal der står i øverste højre hjørne af besvarelsen. Så dukker der en boks op med en adresse på den besvarelse, som du så kopierer, og så bruger du bare den når du linker.. :cheerleader3:

Håber det hjalp lidt? -Ellers så spørger du bare igen.. :unsure:

0

Del dette indlæg

Åh åh...nu er jeg forvirret. Hvad var det for noget du sprugte om, for mig og Katrine har vist forstået spørgsmålet forskelligt.

Det jeg forklarede er hvordan man laver et index....hvordan man fra første side i sin tråd linker til andre sider i tråden.

Det Katrine forklarer, er hvordan du laver sådan et link til din planlægningstråd, som går igen, hver gang du laver en besvarelse.

Så fik vi det på plads.

Men før eller siden vil du sikkert lave begge dele, så er det forklaret nu. hehe...

Godt teamwork der, KAtrine :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh åh...nu er jeg forvirret. Hvad var det for noget du sprugte om, for mig og Katrine har vist forstået spørgsmålet forskelligt.

Det jeg forklarede er hvordan man laver et index....hvordan man fra første side i sin tråd linker til andre sider i tråden.

Det Katrine forklarer, er hvordan du laver sådan et link til din planlægningstråd, som går igen, hver gang du laver en besvarelse.

Så fik vi det på plads.

Men før eller siden vil du sikkert lave begge dele, så er det forklaret nu. hehe...

Ja okay..så fik jeg da det hele på plads..tak igen for hjælpen.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så fik vi det på plads.

hehe.. :cheerleader3: Jeg prøvede at forklare specifikt hvordan man laver et link i signaturen og så lidt om hvordan man linker sådan generelt, forstod nemlig spørgsmålet på begge måder.. :cheerleader3: Og så tænkte jeg, det skader vel ikke at lave en beskrivelse af, hvordan man laver et link i signaturen, det spørgsmål plejer jo gerne at melde sig efter et stykke tid.. ;)

Men ja, super godt teamwork! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik vi det på plads.

hehe.. :cheerleader3: Jeg prøvede at forklare specifikt hvordan man laver et link i signaturen og så lidt om hvordan man linker sådan generelt, forstod nemlig spørgsmålet på begge måder.. :cheerleader3: Og så tænkte jeg, det skader vel ikke at lave en beskrivelse af, hvordan man laver et link i signaturen, det spørgsmål plejer jo gerne at melde sig efter et stykke tid.. ;)

Men ja, super godt teamwork! :unsure:

Godt tænkt Katrine, Godt tænkt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ellers print vores forklaringer ud og følg dem slavisk. Det er en hjælp. Ellers spørger du bare igen.

Kan huske da jeg startede herinde, havde jeg næsten altid 2-3 vinduer åbnet, fordi der var så mange ting jeg skulle finde ud af, og forklaringerne var ikke lige samlet samme sted.. Men jeg lærte det da med tiden.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at vide jeg ikke er den eneste hvor alder & opførelse ikke p.t. passer ......

på en dejlig, varm berusende måde.

Tak for din hilsen på min tråd. DET var skam så lidt..vi " ældre " :cheerleader3: må jo stå lidt sammen

:cheerleader3:

Knuzzar

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg

THI HI

Så lige du underskev dig som NETTE... Jeg plejer at bliver kaldt NETTER

:cheerleader3:

Der skal åbenbart ikke så meget til at more mig en fredag efter 13 ( hvor jeg sidder på arbejdet) og venter på at holde WEEKEND :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer