lilies

Topfigur...

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi lavede også selv vores og den kom til at veje 215g (har lige været på køkkenvægten med den) :bearhug: og den sank ikke i, men lavede lidt fordybninger i øverste lag som ikke blev spist og man kunne først se det da vi tog den af.

:loveboard:

Annika.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis topfiguren bliver tung, kan I sætte nogle afkortede sugerør i kagen til at understøtte figuren, så den ikke synker ned i kagen. Sugerøret skal klippes, så det flugter med kagens top, når det sættes ned i kagen. Topfiguren vil skjule sugerøret/sugerørerne og kan evt "limes" på med glasur.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej ja den er godt nok flot :cheerleader3:

Jeg er ikke helt med, filodej er det, jeg kalder ceranit??

Cernit og fimoler er næsten det samme. Altså som modellervoks at arbejde med og bliver hårdt når det kommes i ovnen.

Filodej derimod, hmmmm.... der skal vi vidst over i mad og kage opskrifter.

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HOLD DA OP - hvor er den sej :biggrin:

Du kunne da nemt lave en lille forretning med topfigurer, jeg ville straks melde mig som kunde i butikken

:cheerleader3::balloon::bearhug:

Tak skal du ha`. :cheerleader3:

Jaaa... så kunne jeg sidde og lege med ler hele dagen og tjene penge samtidig. Tror du der ville være penge i sådan en forretning??? :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja ja åben en butik, vil gerne se mere..... :super:

Jeg har ikke selv lavet/købt topfigur endnu. Havde egentlig tænkt mig at lave vores monogram i chokolade som skulle stå på toppen, men det kunne da overvejes om man skulle overvejde noget andet.... Hehe i må da lige åbne en lille privat onlinebutik.... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak... tak...

Det er desværre ikke så let som det ser ud til..., jeg tror det har taget mellem 5-10 timer at lave den, indimellem er det tålmodighedsarbejde, gøre det om igen osv.

Men resultatet blev super fedt, egentlig bedre end håbet.

Så nu skal den gemmes sikkert væk, det varer jo lidt inden den skal bruges.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer