victoriaemilie

Billige brudekjoler

9 indlæg i dette emne

Hejsa.....

Er der nogle der har prøvet at handle hos bridesave.com, en amerikansk hjemmeside der har alt til bruden til næsten ingen penge d.v.s diademer, kjoler, sko, brudepigekjoler osv. De handler med mange kendte mærker. Det gode ved siden er at der er returret på tingene - men er der nogle som har erfaringer.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa...

Ja, jeg er klar over der måske kommer told og moms oven i, men det er jo ikke sikkert og selvom der gør er der stadig noget at sparer i hverfald på kjolen...

Jeg har også selv handlet en del i USA fået omkring 15-20 levering hvoraf 2 af dem er blevet taget i tolden og der er der kun kommet moms på. Man kan evt. få pakken sendt som gave, jeg ved ikke om det hjælper, men det er alle mine blevet...

0

Del dette indlæg

Pokkers osse !! Jeg føler mig snydt. Gid jeg havde set den hjemmeside før jeg havde købt min kjole. Jeg kunne jo få 3-4 kjoler for min kjoles pris på den hjemmeside. Den vil jeg da klart anbefale folk der ikke har valgt kjole at kikke på før de køber. Jeg ved ikke om kvaliten er efter prisen, men flotte ser de ud.

Så blandt andet en kjole derinde som flere herinde på bryllupsklar har købt og vist frem herinde. Jeg vil ikke sige hvilken for det er sgu´synd når man har betalt dyre domme for den.

Æv æv at jeg ikke så siden noget før, men nu kan jeg glæde mig over at kunne give siden videre til andre.

:karate: ()()http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Elvis

0

Del dette indlæg

Godmorgen

Ideen er såmænd god nok, men jeg ville dog have mine gevaldige forbehold ved at købe en brudekjole over nettet og over Atlanten.

Fordi - et billede på en skærm kan være gennemretoucheret og man kan ikke føle på stoffet. Man kan ryge ind i noget forfærdeligt plastic/nylon-noget, der burde få "Acrylernes Beskyttelse" på dupperne...

(Ved ikke med Jer, men jeg er typen, der kan give stød af for meget plastic-tøj...)

Desuden - man kan ikke prøve den og det er ved at være spild af tid og kroner, hvis man skal sende skidtet retur. En ting er, når de skriver mål på, så man ved hvor stor overvidden er, hoftemål et.c. - men kan man stole på det?

Told og moms - lidt uinteressant, synes jeg. Det mest interessante er vel, om den kjole, man får tilsendt, ligner det man havde tænkt sig og bestilt - og om den passer.

Man kan selvfølgelig få den rettet til hos en kjoleskrædder her i landet, men spørgsmålet er jo, om det så kan betale sig at få en kjole tilsendt fra USA?

Jeg skal ikke tale nogen fra at gøre forsøget - jeg skal blot bede Jer overveje ovenstående. Brug det eller lad være - jeg ville bare synes, det var frygtelig synd, hvis man gik hen og blev skuffet og fik fyret en god slat penge af...

:hjerte: KarenV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer